کمیته تکریم ارباب رجوع در مناطق شهرداری قم تشکیل می‌شود

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم گفت: با توجه به اهمیت تکریم ارباب رجوع در فرایندهای کاری شهرداری قم، کمیته تکریم ارباب رجوع در مناطق هشت‌گانه شهرداری قم تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید محمدرضاخانی امروز – چهارشنبه سوم آبان ماه – در جلسه شورای مدیران شهرداری قم با اشاره به اهمیت تکریم ارباب رجوع در فرایندهای کاری شهرداری قم اظهار کرد: شهرداری یک نهاد پاسخگو است و یکی از مهم‌ترین بخش‌های عملکردی شهرداری، تکریم ارباب رجوع است.

وی افزود: بر همین اساس کمیته تکریم ارباب رجوع در مناطق هشتگانه شهرداری قم تشکیل می‌شود تا مسائل مربوط به این حوزه را پیگیری کنند.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم تصریح کرد: دستورالعمل تکریم ارباب رجوع در شهرداری قم نیز در حال تدوین است که به زودی ابلاغ خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس این دستورالعمل شهروندان می‌توانند مطالبات، دغدغه‌ها، شکایات و پیشنهادات خود را به کمیته‌های تکریم ارباب رجوع ارائه دهند و این کمیته موظف به بررسی و پاسخگویی خواهد بود.

محمدرضاخانی با اشاره به بررسی پیشنهاداتی برای تکریم شهروندان کم توان و معلول در مراجعه به مناطق شهرداری قم، ادامه داد: تدوین دستورالعمل تکریم ارباب رجوع در شهرداری قم تغییر رویکردی در تعامل با شهروندان خواهد بود و اقدامات ابتکاری در این حوزه بررسی می‌شود.

کد خبر 698966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.