صعود ملی‌پوشان شناگر ایران به مرحله پایانی

شناگران ایران در ماده ۱۰۰متر آزاد S10 و ۵۰متر آزاد S9 به مرحله پایانی بازی‌های پاراآسیایی صعود کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رقابت‌های روز سوم پاراشنا در ورزشگاه المپیک هانگژو استارت خورد و دو شناگر کشورمان در ماده ۱۰۰ متر آزاد کلاس S10 با برتری در مرحله مقدماتی به فینال صعود کردند. شاهین ایزدیار در گروه خود با زمان یک دقیقه و یک ثانیه و ۲۴ صدم ثانیه اول شد.

سینا ضیغمی‌نژاد نیز در گروه دوم با زمان یک دقیقه و ۶۶ هزارم ثانیه در جایگاه اول ایستاد و در مجموع سه گروه، دو شناگر ایران پس از دو شناگر ژاپنی به مرحله فینال راه یافتند. مسابقه فینال این دسته عصر امروز به وقت ایران پیگیری خواهد شد.

رقابت‌های روز سوم پاراشنا در ورزشگاه المپیک هانگژو استارت خورد و دو شناگر کشورمان در ماده ۵۰ متر آزاد کلاس S9 به آب زدند. ابوالفضل ظریف در گروه خود با زمان ۲۶ ثانیه و ۶۲ هزارم ثانیه اول شد. ابوالفضل نگارستانی هم در گروهی دیگر با زمان ۲۹ ثانیه و ۸۴ هزارم ثانیه در جایگاه چهارم ایستاد.

در مجموع سه گروه، ظریف شناگر ۱۶ ساله کشورمان با بهترین زمان با اقتدار اول شد و راهی فینال شد. نگارستانی با اختلافی اندک از رسیدن به فینال ماده ۵۰ متر آزاد بازماند. گفتنی است مسابقه فینال این دسته عصر امروز به وقت ایران پیگیری خواهد شد.

کد خبر 698921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.