بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح صاحب الزمان (عج) یزد در آینده نزدیک

عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: بیش از ۱۵۰ میلیارد برای تقاطع غیر همسطح حضرت صاحب الزمان (عج) در نظر گرفته شده است و اکنون در مرحله خاکبرداری قرار دارد، این مسیر تا پایان خردادماه سال آینده به طور کامل برای عبور و مرور خودروها به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شورای شهر یزد، محسن ابوترابی در خصوص پروژه‌های در دست اجرا در مناطق کمتر برخوردار شهر یزد اظهار کرد: فاز یک این پروژه حدفاصل بلوار مدرس به کوچه دکتر مرتاض با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد، تملکات آن انجام شده است و قرار است در روزهای آینده عملیات عمرانی فاز یک پروژه امام باقر (ع) اجرا شود و تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: فاز دوم پروژه نیز نیاز به ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار دارد و امید است با جابه‌جایی بودجه در امسال با اعتبار ۵۰ میلیارد بخشی از تملکات این فاز انجام شود.

عضو شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه مناطق کمتر برخوردار مورد توجه شورای ششم قرار دارد، خاطرنشان کرد: میدان طلائیه محله حسن‌آباد، دیوارکشی و پیاده‌روسازی آن با اعتبار شش میلیارد تومان تا پایان آذرماه ساماندهی می‌شود و به اتمام خواهد رسید.

ابوترابی ادامه داد: با توجه به بارنگی در سال‌های گذشته، اکبر آباد یکی از مناطقی بود که در منطقه دو دچار خسارت شدیدی شد، سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در راستای دفع آب‌های سطحی قرار گرفته است که با همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان عملیات آن در ماه‌های اخیر اجرا می‌شود.

وی گفت: تاکنون بیش از ۲۰۰ چاه جذبی در شهر حفر شده است تا هنگام بارندگی خانه‌ها و معابر دچار خسارت جدی نشوند.

عضو شورای اسلامی شهر یزد تصریح کرد: بیش از ۱۵۰ میلیارد برای تقاطع غیر هم سطح حضرت صاحب‌الزمان (عج) در نظر گرفته شده است، اکنون در مرحله خاکبرداری است و تا پایان خرداد ماه به طور کامل برای عبور و مرور خودروها به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 698905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.