مددجویان کمیته امداد به سطحی از خودکفایی رسیده‌اند که یاور دیگران هستند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: خانواده‌هایی از مددجویان کمیته امداد با همت بلند خود به سطحی از خودکفایی و استقلال مالی رسیدند که نه تنها نیازمند کمک های این نهاد نیستند، بلکه خود به کارآفرینانی تبدیل شدند و یاور دیگران هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کریم زارع، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان، امروز _چهارشنبه سوم آبان‌ماه_ در جشن خودکفایی مددجویان این نهاد ضمن تقدیر از حمایت‌های دلگرم‌کننده مسئولان، اظهار کرد: جشن امروز به منظور بزرگداشت یاوران اشتغال و خانواده‌های معظمی که با همت بلند خود به سطحی از خودکفایی و استقلال مالی رسیدند که نه تنها نیازمند کمک‌های این نهاد نیستند، بلکه خود به کارآفرینانی تبدیل شدند که یاور دیگران هستند و سهمی مؤثر دارند، برگزار شد.

وی افزود: اشتغال و کارآفرینی یکی از محورهای مورد تاکید کمیته امداد امام خمینی (ره) از بدو تأسیس بوده است که همچنان در دستور کار قرار دارد، از همین رو این نهاد مردمی تاکنون توانسته است بسیاری از مددجویان را از تحت پوشش خود خارج و به خودکفایی آن‌ها کمک کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان تصریح کرد: این نهاد در کنار خدماتی که به منظور توانمندی خانواده‌ها انجام می‌دهد، توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت از نظر اشتغال برای رسیدن به درآمدی پایدار و افزایش عزت نفس و کرامت آنها را نیز در دستور کار دارد.

وی با بیان اینکه بودجه سال جاری این نهاد در حوزه اشتغال‌زایی ۳۵ هزار و ۱۱۱ میلیارد ریال برای ایجاد ۳۳ هزار و ۷۰۰ فرصت شغلی تا پایان سال است، اضافه کرد: به‌منظور ایجاد، راه‌اندازی و پایدارسازی طرح‌های مددجویی، تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت می‌شود.

کد خبر 698900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.