تحت هر شرایطی برای نبرد با دشمن صهیونیستی آماده‌ایم/ غافلگیری‌های زیادی برای دشمن داریم

نیروهای مقاومت فلسطین با صدور بیانیه‌هایی آمادگی خود را برای مقابله با دشمن صهیونیستی تحت هر شرایطی اعلام کردند.

به گزارش ایمنا، شبکه المیادین به نقل از نیروهای گردان جنین وابسته به سرایا القدس گزارش داد که ما به برادران مقاوم خود در نوار غزه که با خون خود زیباترین حماسه‌ها را در برابر سرکشان، رقم زده‌اند درود می‌فرستیم.

این نیروها با بیان اینکه اعضای گردان جنین یک عملیات منحصر به فرد انجام داده و سلاح جدیدی را که برای نبرد با دشمن صهیونیستی متناسب بوده وارد کارزار کرده‌اند، تاکید کردند: در جریان این عملیات تعدادی از عناصر دشمن صهیونیستی به هلاکت رسیده یا زخمی شده‌اند.

گردان جنین تصریح کرد: ما آمادگی خود را برای مقابله با دشمن صهیونیستی در هر زمان و تحت هر شرایطی اعلام می‌کنیم و غافلگیری‌های زیادی برای دشمن داریم.

این نیروها اضافه کردند: استفاده از جنگنده‌ها توسط عناصر دشمن در جریان رویارویی مستقیم با نیروها و رزمندگان ما دلیل آشکاری برای ترس نظامیان صهیونیست است.

یورش رزمندگان سرایا اقدس به صهیونیست‌ها

گردان طوباس وابسته به نیروهای سرایا القدس نیز اعلام کرد: رزمندگان قهرمان ما به مبارزه با نظامیان صهیونیست که به طوباس یورش برده‌اند ادامه می‌دهند.

این گردان تاکید کرد: رزمندگان ما مستقیماً وارد درگیری‌های سنگین و خشونت باری با عناصر پیاده نظام صهیونیست در چهارراه طمون و تیاسر شدند.

نیروهای گردان طوباس اضافه کردند: در جریان این درگیری‌ها یک بولدزر نظامی دشمن در محور تیاسر گلوله باران و با اصابت نارنجک منهدم شد.

تعداد شهدای کرانه باختری به ۱۰۳ تن رسید

نظامیان صهیونیست بامداد امروز به مناطق مختلف کرانه باختری از جمله طولکرم و اردوگاه قلندیا در شمال قدس اشغالی یورش بردند.

جوانان فلسطینی با بمب‌های دستی خود در برابر اشغالگران صهیونیست که به اردوگاه قلندیا در شمال قدس اشغالی حمله کردند ایستادند و با این عناصر صهیونیست مقابله کردند.

با شهادت یک جوان فلسطینی در طولکرم طی ساعات قبل تعداد شهدای فلسطینی در کرانه باختری از آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون به ۱۰۳ تن رسید.

کد خبر 698897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.