اجرای ۶۰۰ برنامه در حوزه پدافند غیرعامل استان سمنان

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان گفت: حدود ۶۰۰ برنامه در کل استان سمنان در هفته نکوداشت پدافند غیرعامل از جمله مانور، رزمایش و دوره‌های آموزشی اجرایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اسماعیل طحان امروز _چهارشنبه سوم آبان‌ماه_ در آئین نواختن زنگ پدافند غیرعامل به مناسبت هفته نکوداشت پدافند غیرعامل، اظهار کرد: دوره‌های سایبری به صورت موفق در ادارات استان در حال برگزاری است.

وی افزود: دوره‌های تخصصی ویژه کارشناسان فناوری اطلاعات دستگاه‌های اجرایی استان از دیگر مواردی است که در حوزه پدافند غیرعامل سایبری به انجام رسیده است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان خاطرنشان کرد: برای نخستین بار در تمام شهرستان‌های استان سمنان، برنامه‌های حضوری نکوداشت پدافند غیرعامل در طول این هفته اجرایی می‌شود.

طحان تصریح کرد: آمادگی ما در سال جدید و در حوزه پدافند غیرعامل بر پایه جنگ ترکیبی است و سناریوی مانور امروز در دبیرستان پسرانه شاهد سمنان نیز بر این اساس برنامه‌ریزی و تدوین شده است.

وی افزود: حدود ۶۰۰ برنامه در کل استان سمنان در هفته نکوداشت پدافند غیرعامل از جمله مانور، رزمایش و دوره‌های آموزشی اجرایی خواهد شد.

به گزارش ایمنا، نواختن زنگ پدافند غیرعامل به مناسبت آغاز هفته نکوداشت پدافند غیرعامل توسط استاندار سمنان در دبیرستان پسرانه شاهد با حضور مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری، مدیرکل آموزش و پرورش استان، شهردار سمنان و سایر مدیران شهرستان انجام شد.

کد خبر 698888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.