ایمن‌سازی مسیرهای جدیدالاحداث دوچرخه‌سواری در سطح شهر قزوین

شهردار قزوین گفت: با هدف ترویج فرهنگ دوچرخه‌سواری، رفاه حال شهروندان و ممانعت از پارک خودروها در مسیرهای جدیدالاحداث دوچرخه، نصب مانع‌های فلزی در مسیرهای دوچرخه سطح شهر در حال اجرا است.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از ایمن‌سازی مسیرهای جدیدالاحداث دوچرخه‌سواری خبر داد و اظهار کرد: در راستای ساماندهی مسیرهای سطح شهر که نیاز به زیرسازی و آسفالت دارند، اقدامات زیربنایی از جمله پخش و کمپکت تراش آسفالت به مساحت ۷۰۰ مترمربع در شهرک عارف منطقه چهار شهرداری به انجام رسید.

وی افزود: با هدف ترویج فرهنگ دوچرخه‌سواری، رفاه حال شهروندان و ممانعت از پارک خودروها در مسیرهای جدیدالاحداث دوچرخه، نصب مانع‌های فلزی در مسیرهای دوچرخه سطح شهر در حال اجرا است.

شهردار قزوین از تخریب جداول فرسوده و شکسته به منظور هدایت مناسب آب‌های سطحی، جلوگیری از آب‌گرفتگی هنگام بارش باران و زیباسازی چهره شهر در سطح ناحیه مینودر و کوثر در منطقه سه شهرداری قزوین خبر داد و خاطرنشان کرد: عملیات اجرای لوله‌گذاری به منظور هدایت مناسب آب‌های سطحی در خیابان بهار منطقه سه آغاز شد.

صباغی ادامه داد: نقشه‌برداری در راستای تحویل خط بدنه برای اجرای جدول در محله آبگیلک و تسطیح و زیرسازی در خیابان حکیم و محله پونک به منظور آماده‌سازی معابر با هدف روکش آسفالت از اقدامات در دست اجرا در منطقه سه شهرداری قزوین است.

وی از اجرای عملیات کابل‌کشی تیرهای برق در بلوار شهید سلیمانی ناحیه شهید بابایی منطقه دو شهرداری برای احداث باند کندرو خبر داد و اضافه کرد: امسال عملیات روشنایی بوستان‌ها و پارکینگ‌های عمومی منطقه دو نیز اجرایی شد.

شهردار قزوین از اجرای عملیات روکش آسفالت به میزان ۶۵۰ مترمربع با هزینه دو میلیارد ریال در بلوار شهید لشگری منطقه دو شهرداری خبر داد و تاکید کرد: به منظور تسهیل عبور و مرور و افزایش سطح رضایت‌مندی شهروندان، روکش آسفالت معابر مختلف منطقه دو در دستور کار است.

صباغی با بیان اینکه به منظور تأمین رفاه حال شهروندان و لزوم ارتقای ضریب ایمنی هنگام تردد در معابر، تعویض و همسطح‌سازی تمام دریچه‌های فاضلاب در منطقه دو شهرداری در حال انجام است، گفت: تاکنون تعویض دریچه در خیابان فردوسی جنوبی مقابل بانک صادرات و چهارراه پادگان انجام شده است.

وی ادامه داد: عملیات مرمت ترانشه‌ها، روکش و لکه‌گیری آسفالت معابر ناحیه شهید بابایی منطقه دو شهرداری قزوین با توجه به آغاز فصل بارش‌های پاییزی و به منظور تسهیل در تردد شهروندان انجام شده است.

شهردار قزوین با اشاره به آغاز عملیات پاکسازی چهار دیواری‌های مخروبه سطح شهر قزوین با استفاده از ماشین‌آلات خدمات مدیریت پسماند شهرداری قزوین، اظهار کرد: شهروندان برای کمک به حفظ بهداشت محیط محلات و از بین بردن زوائد بصری، پسماندهای خانگی خود را در مخازن مکانیزه تخلیه کنند.

کد خبر 698836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.