گل‌محمدی: نقطه عطف بازی مهار پنالتی از سوی بیرانوند بود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شروع خوبی در ابتدای بازی نداشتیم، اما نقطه عطف بازی مهار پنالتی از سوی بیرانوند بود که تیم را در بازی نگه داشت.

به گزارش ایمنا، یحیی‌گل‌محمدی در نشست خبری و پس از برد ۲ بر صفر مقابل استقلال تاجیکستان اظهار کرد: همانطور که پیش‌بینی می‌کردیم بازی آسانی نبود، در ابتدای این دیدار تمرکز کافی را نداشتیم و باید گفت شروع خوبی برای ما نبود.

وی ادامه داد: در همان دقایق ابتدایی یک ضربه پنالتی به سود حریف گرفته شد که با مهار بیرانوند به گل تبدیل نشد و این نقطه عطف بازی بود، اما در ادامه شرایط تیم مطلوب شد و بازیکنان به مراتب عملکرد بهتری را از خود نشان دادند.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به تعویض رفیعی و کنعانی‌زادگان در بین دو نیمه که به نظر می‌رسید انضباطی باشد، گفت: در صحبت‌های قبلی گفتم مشکلاتی داریم که تا حدودی تمرکز و آرامش تیم را بر هم می‌زند، تیم نیاز به آرامش و احترام دارد که باید مورد تاکید همه باشد، مسائلی قبل از بازی برای کنعانی‌زادگان رخ داد که تمرکز کافی را از او گرفته بود؛ از سوی دیگر رفیعی هم در نیمه اول کارت زرد گرفته بود و ممکن بود کارت زرد دوم را بگیرد که در آن صورت مشکلاتی برای تیم ایجاد می‌شد.

وی تصریح کرد: باید این موضوعات ریشه‌ای حل شود چراکه ما همیشه یک تیم متحد هستیم و این را بارها نشان داده‌ایم، این اتفاقات ممکن است در هر تیمی رخ بدهد اما این مسئله آنقدر شدید نبود که بخواهیم بیشتر از این به آن بپردازیم، هر دو از بازیکنان با تجربه و با کیفیت ما هستند و ممکن است این مساله در هر تیمی تکرار شود.

گل‌محمدی در خصوص اتفاقات اخیر این باشگاه و حاشیه‌های ایجاد شده گفت: تا این لحظه اتفاق خاصی رخ نداده و کارمان را با قدرت ادامه می‌دهیم. بازی‌های حساس، مهم و فشرده‌ای داریم که باید تمرکزمان را روی آن‌ها بگذاریم، اما به طور کلی می‌گویم اگر اتفاق خاصی بخواهد رخ بدهد مسئولیت آن بر عهده کادر فنی و بازیکنان نبوده و نیست، همه ما با تمام وجود کار خواهیم کرد تا دل هواداران شاد شود.

سرمربی سرخ‌پوشان تهرانی در خصوص اینکه آیا قبل از این بازی پرداختی به بازیکنان انجام شده یا خیر، گفت: تا این لحظه اتفاق خاصی رخ نداده و مشکلات پابرجاست.

وی در واکنش به حضور هواداران در این بازی تاکید کرد: باید از هوادارانی که امشب تیم را حمایت کردند تشکر کنم، این برد و پیروزی را مدیون آنها و حمایتشان هستیم، در صحنه‌ای که بیرانوند پنالتی را گرفت یا در صحنه‌هایی که گل زدیم حضور هوادارن و حمایت آن‌ها کاملاً لمس می‌شد، از بانوان حامی تیم هم تشکر می‌کنم که با حضور خود از ما حمایت کردند.

گل‌محمدی در مورد حاشیه‌های اخیری که پس از مصاحبه کنعانی‌زادگان ایجاد شده، گفت: او در آن مصاحبه صحبت‌هایی را کرد که نباید می‌زد، برخی از آن‌ها واقعی نبود و شاید بزرگ‌نمایی هم شده باشد، من از سایر ورزشکاران رشته‌های دیگر درخواست دارم فضای ورزش را با صحبت‌های خودمان خراب نکنیم، البته می‌دانم همه ورزشکاران در رشته‌های مختلف برای ورزش و کشور زحمت می‌کشند و حق هم دارند امکانات مناسبی را در اختیار داشته باشند، با تبعیض مختلف هستم، اما در همه دنیا می‌بینیم به دلیل استقبالی که از فوتبال می‌شود قراردادهای متفاوتی از بابت ارقام ثبت می‌شود، اما هر ورزشکاری که برای این سرزمین زحمت می‌شد، افتخارآفرین بوده و شایسته بهترین‌ها است.

منبع: ایرنا

کد خبر 698824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.