یونس امرایی رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر خرم‌آباد شد

درجلسه هیئت امنای مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با رای اعضای هیئت امنا، یونس امرایی به عنوان رئیس این مرکز انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدباقر احمدی چگنی فرماندار خرم آباد با اشاره به اهمیت و حساسیت و جایگاه ویژه مدیریت شهری به پشتوانه مرکز پژوهش و علمی در مدیریت و پروژه‌های شهری اظهار کرد: انتظار می‌رود در کارگروه ویژه مرکز پژوهش‌ها جهت معرفی صنعت گردشگری در استان برنامه‌ریزی شود.

وی با قدر دانی از زحمات مجید دریکوند در راستای احیای این مرکز اظهار کرد: با تلاش‌های انجام شده این مرکز در سطح کشوری شناخته شده و جایگاه خوبی دارد.

حجت‌اله احمدی‌پور، رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد هم در ادامه با قدر دانی از زحمات مجید دریکوند که طی دو سال گذشته با معرفی و جایگاه مرکز پژوهش‌ها اقدامات مثبتی در سطح شهر انجام داده است، خاطرنشان کرد: اهمیت و ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت مراکز علمی و پژوهشی و کمک‌رسانی فکری به کمیسیون‌های تخصصی ارزیابی در تصمیم‌های شورای اسلامی شهر است که به عنوان یک بازوی توانمند انتظار می‌رود همچون دو سال گذشته با کار تحقیقاتی باعث بهبود عملکرد در سطح شهر باشیم.

به گزارش ایمنا، جلسه هیئت امنای مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با حضور احمدی چگنی فرماندار شهرستان خرم‌آباد، احمدی‌پور رئیس شورای اسلامی و هیئت امنا مرکز پژوهش‌ها در سالن جلسات شورای اسلامی شهر برگزار شد.

کد خبر 698812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.