وانت‌بارهای میوه‌فروش در نقاط مختلف سطح شهر اردبیل ساماندهی می‌شود

شهردار اردبیل گفت: با مکان‌یابی انجام شده وانت‌بارهای میوه‌فروش سطح شهر اردبیل در چند نقطه شهر مستقر و ساماندهی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمود صفری ظهر امروز_ سه‌شنبه دوم آبان‌ماه_ در بازدید میدانی از سطح شهر با بیان اینکه ساماندهی وانت‌بارهای میوه‌فروش با هدف پیشگیری از سد معبر و کاهش ترافیک شهری در دستور کار شهرداری قرار گرفت، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی شهرداری و با همکاری راهنمایی و رانندگی مکان‌یابی محل استقرار وانت‌بارهای میوه‌فروش در نقاط مختلف شهر، انجام و ساماندهی وانت‌بارهای میوه‌فروش آغاز می‌شود.

وی با بیان این‌که شکایت‌های متعدد مردمی پیرامون ایجاد ترافیک در خیابان‌های شهر دریافت کرده‌ایم، افزود: حدود ۷۰۰ وانت و نیسان میوه‌فروش در سطح شهر اردبیل شناسایی شده و قرار است با تعیین محل برای استقرار وانت‌بارهای میوه‌فروش ضمن ساماندهی این وانت‌بارها، معیشت آن‌ها نیز دچار مشکل نشود.

شهردار اردبیل همکاری وانت‌های میوه‌فروش را برای اجرای این طرح ضروری دانست و تصریح کرد: وضعیت موجود وانت‌بارهای میوه‌فروش مشکلاتی از قبیل ایجاد ترافیک، مشکلات اجتماعی و همچنین بی‌نظمی در منظر شهری ایجاد کرده که با طرح یاد شده تمامی این مشکلات مرتفع خواهد شد.

صفری هدف از اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروش در اردبیل را ایجاد رضایت‌مندی مردم عنوان کرد و گفت: این مهم از مطالبات جدی مردم و اقدامی ارزشمند در راستای نظم و ساماندهی در سطح شهر است.

۱۶ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان شهری اردبیل اضافه شد

وی با بیان اینکه هم‌اکنون ۱۶ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل‌ونقل شهری جهت رفاه حال شهروندان و تسهیل در عبور و مرور اضافه شده است، افزود: نوسازی ۱۱ دستگاه اتوبوس دیگر نیز انجام شد تا گامی مهم در نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری برداریم.

شهردار اردبیل ادامه داد: همچنین اتاق مرکز کنترل ترافیک شهرداری اردبیل با ۲۰ میلیارد تومان اعتبار با مشارکت دانشگاه صنعتی شریف به بهره‌برداری رسیده و هم اکنون منتظر اعلام کد جریمه از طرف پلیس راهنمایی و رانندگی هستیم تا شاهد کاهش ترافیک هسته مرکزی شهر با اضافه شدن دوربین‌های جدید باشیم.

کد خبر 698740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.