تکمیل باغ موزه دفاع مقدس با جدیت دنبال شود

استاندار خوزستان گفت: پروژه باغ موزه دفاع مقدس در فاز اول پیشرفتی ۴۶ درصدی داشته که اقدامات و کارهای باقیمانده برای تکمیل آن مورد ارزیابی قرار گرفته است، معاونت عمرانی استانداری در اجرای این پروژه حمایت و مشارکت جدی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی اکبر حسینی محراب امروز _ سه‌شنبه دوم آبان ماه_ در پایان نشست قرارگاه سازندگی باغ‌موزه دفاع مقدس خوزستان در پارک شهروند در جمع رسانه‌ها اهواز اظهار کرد: پروژه باغ موزه دفاع مقدس از ۸ سال پیش آغاز شد اما با تأخیر زیادی روبه‌رو شد، این موزه می‌تواند ارزش‌های دوران جنگ تحمیلی را به نسل‌های جدید منتقل کند.

وی افزود: پروژه باغ موزه دفاع مقدس در فاز اول پیشرفتی ۴۶ درصدی داشته که اقدامات و کارهای باقیمانده برای تکمیل آن مورد ارزیابی قرار گرفته است، در سال مالی فعلی بودجه عمرانی هنوز به مرحله تخصیص نرسیده، امیدوارم این مهم در ماه جاری صورت گیرد تا با تقسیم‌کاری که در مورد آن انجام شده اجرای این پروژه با شتاب بیشتری پیش رود.

استاندار خوزستان اضافه کرد: باغ‌موزه دفاع مقدس یک کار بدیع، نو و ارزشمند در سطح کشور است که با ساخت آن مکان بسیار مناسبی برای خانواده‌ها، مسافران، کاروان‌های راهیان نور، دانش آموزان، دانشجویان و همه اقشار خواهد شد.

وی ادامه داد: باغ‌موزه دفاع مقدس امتداد خط امام (ره)، شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان است و برای احداث آن لازم است از صمیم قلب کار و تلاش کنیم.

حسینی محراب با تاکید بر اینکه معاونت عمرانی استانداری در اجرای این پروژه حمایت و مشارکت جدی داشته باشد، تصریح کرد: برای تأمین بودجه ساخت این پروژه از روش‌های متنوع تأمین مالی می‌توان استفاده کرد از جمله مولدسازی از ظرفیت‌هایی است که این قابلیت را دارد که در تأمین بخشی از بودجه این پروژه راهگشا باشد.

کد خبر 698697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.