بارش‌های جدید در راه خوزستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به آغاز بارندگی‌ها از امروز، گفت: بیشترین حجم بارش‌ها در مناطق شمال شرق، شرق و ارتفاعات استان خواهد بود و در سایر نقاط به صورت پراکنده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد سبزه‌زاری امروز سه‌شنبه دوم آبان‌ماه_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی از امروز تا اواسط روز پنج شنبه هفته جاری در سطح استان شاهد شروع ناپایدارها به شکل افزایش ابر و شروع تدریجی رگبار و همراه با رعد و برق از شمال غرب استان خواهیم بود.

وی افزود: بیشترین حجم بارش‌ها در مناطق شمال شرق و شرق و ارتفاعات استان خواهد بود، در بقیه نقاط به صورت پراکنده می‌باشد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان ادامه داد: طی امروز از اواسط وقت وزش بادهای متوسط تا شدید با احتمال تند باد لحظه‌ای (به‌ویژه در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی) و برخاستن گرد و خاک‌های موقت و همرفتی پیش بینی می‌شود.

وی تاکید کرد: شمال خلیج فارس نیز در این مدت مواج و گاهی همراه با رگبار و رعد و برق خواهد بود، همچنین برای بعد از ظهر پنج شنبه و روز جمعه آسمان صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد متوسط پیش بینی می‌شود با خروج این سامانه کاهش نسبی دما به‌خصوص در کمینه ها انتظار می‌رود.

سبزه‌زاری اضافه کرد: در شبانه روز گذشته امیدیه با دمای ۳۷.۴ و ایذه با دمای ۱۲ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین شهرهای استان گزارش شده و حداکثر دمای اهواز به ۳۵.۳ و حداقل آن به ۲۲ درجه سانتی‌گراد رسید.

کد خبر 698687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.