برگزاری نخستین سالگرد شهادت آرمان علی‌وردی در تهران

در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای پایتخت، روز پنجشنبه چهارم آبان‌ماه، نخستین سالگرد شهادت آرمان علی‌وردی در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای پایتخت، نخستین مراسم یادبود شهید آرمان علی‌وردی که در اغتشاشات پاییز سال گذشته توسط آشوبگران به شهادت رسید، روز پنجشنبه چهارم آبان‌ماه در حسینیه حضرت فاطمه (س) سپاه تهران بزرگ برگزار می‌شود.

مسئولان لشکری، کشوری، خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و بسیجیان پایتخت در این مراسم حضور خواهند یافت تا بار دیگر یاد این شهید والا مقام را گرامی بدارند.

شهید آرمان علی‌وردی طلبه ۲۱ ساله حوزه علمیه آیت‌الله مجتهدی و بسیجی یگان امنیتی امام رضا (ع)، ساکن محله شهران تهران بود که در مأموریت‌های بسیج برای مقابله با ناآرامی‌ها و اغتشاشات حضور داشت.

شهید علی‌وردی در اغتشاشات روز چهارشنبه چهارم آبان‌ماه ۱۴۰۱ در شهرک اکباتان، از سوی عده‌ای ربوده شد و بعد از بستن وی و ضرب‌وشتم شدید با ضربات متعدد چاقو، وی را کنار خیابان رها کردند و بعد از چند ساعت توسط بسیجیان پیدا شد؛ وی سپس به بیمارستان بقیةالله (عج) منتقل شد اما به‌دلیل شدت خون‌ریزی، روز جمعه ششم آبان‌ماه جان خود را از دست داده و به شهادت رسید.

منبع: فارس

کد خبر 698679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.