تحقق بیش از ۵۶ درصد از بودجه مصوب منطقه ۴ اصفهان در سال جاری

رئیس اداره برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی منطقه چهار شهرداری اصفهان گفت: بیش از ۵۶ درصد از بودجه مصوب سال جاری محقق و پیشنهاد بودجه ۱۴۰۳ این منطقه در بخش منابع و هزینه، بر مبنای آمار و اطلاعات واقعی و نیازهای منطقه، همچنین توجه به درخواست‌های مردمی ارائه شده است.

سیدمجید شهیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن تبریک روز آمار و برنامه‌ریزی به تمام فعالان و تلاشگران این حوزه در شهرداری اصفهان در خصوص فعالیت‌های اداره برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی منطقه چهار شهرداری اصفهان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تلاش شده است، حرکت بر مبنای بودجه مصوب منطقه باشد و هماهنگی لازم بین منابع وصولی و هزینه‌ها به‌طور پیوسته مدنظر بوده است.

وی با اشاره به اینکه در پایان مهرماه سال جاری، بیش از ۵۶ درصد از بودجه مصوب سال جاری محقق شده است، افزود: در مجموع ۶۲ درصد از اعتبارات هزینه‌ای و ۶۳ درصد از اعتبارات به تملک دارایی‌های سرمایه‌ای تخصیص یافته است.

رئیس اداره برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی منطقه چهار شهرداری اصفهان با اشاره به چارت سازمانی مصوب این اداره از همکاران خود در بخش‌های برنامه‌ریزی و بودجه، آمار و جی آی اس، انفورماتیک و منابع انسانی تشکر و تصریح کرد: کار تیمی و همه‌جانبه در این اداره موجب شده است تا تمام امور مربوط به این حوزه به‌طور منظم و دقیق و مطابق با اهداف شهرداری و نقطه نظرات مدیر منطقه انجام گیرد.

وی ادامه داد: تمام امور در اداره برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی منطقه چهار شهرداری اصفهان از قبیل نظارت دقیق بر اجرای بودجه مصوب، هماهنگی با ستاد معاونت‌ها و بررسی منظم گزارش‌ها مربوط به منطقه در داشبوردهای مدیریتی شهرداری با دقت و برنامه‌ریزی دقیق انجام می‌گیرد.

شهیدی خاطرنشان کرد: ارتقای بهره‌وری منابع، افزایش رضایت‌مندی ارباب‌رجوع و حرکت در راستای بهبود ساختار و روش انجام کار از اهداف کلان مدیریت شهری بوده که تحقق آن ضامن دسترسی به اطلاعات دقیق و قابل استناد از آمار و شاخص‌های عملکردی و برنامه‌ریزی مربوط به آن است، از این‌رو باید برای پیشبرد هرچه بیشتر اهداف کلان شهرداری اصفهان نگاهی ویژه به حوزه آمار و برنامه‌ریزی داشته باشیم.

کد خبر 698677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.