عصرانه خبری شهرهای ایران در دوم آبان‌ماه

در این بسته خبری از ستاد برف‌روبی شهرداری زنجان مشتری ندارد تا پارکینگ طبقاتی طالقانی اهواز مقاوم‌سازی می‌شود و تردد روزانه خودروها در تهران به ۲ شماره پلاک محدود شود را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

ستاد برف‌روبی شهرداری زنجان مشتری ندارد

علیرضا فیروزفر، شهردار زنجان گفت: طرح مناقصه ستاد برف‌روبی شهر زنجان مشتری ندارد و فقط یک مؤسسه در آن شرکت کرد.

تردد روزانه خودروها در تهران به ۲ شماره پلاک محدود شود

سید محمد آقامیری، رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه هنوز طرح ترافیک جدید به صحن شورا نیامده است، پیشنهاد داد: روزانه ۲ شماره پلاک خودرو بنا بر عدد، فقط در معابر پایتخت تردد کنند تا شاهد حضور تنها ۶۰۰ هزار خودرو هر روز در معابر باشیم.

عصرانه خبری شهرهای ایران در دوم آبان‌ماه

آغاز بهسازی و ساخت نهر از رودخانه دلیچای به باغستان سنتی قزوین

محمدکریم کاظم پور، مدیرعامل سازمان باغستان شهرداری قزوین گفت: فاز نخست بهسازی و ساخت نهر انتقال آب از رودخانه دلیچای به باغستان سنتی قزوین آغاز شد.

مشهد به عنوان اولین شهر دوستدار خانواده در کشور شناخته شد

فاطمه سلیمی، رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد گفت: مشهد به عنوان اولین شهر دوستدار خانواده در کشور شناخته شد و این امر مهم با همراهی برادران در شورای شهر، شهردار و همه معاونین رخ داده تا زنان ما در محیطی امن باشند.

مرگ جوان ۲۰ ساله بر اثر گازگرفتگی در تهران

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مرگ یک پسر ۲۰ ساله بر اثر گازگرفتگی اجاق گاز در تهران خبر داد.

احداث پارکینگ از ضروریات اطراف مسجد جمکران

سیدمرتضی سقائیان نژاد، شهردار قم با تأکید بر اینکه دغدغه ساماندهی پیرامون مسجد مقدس جمکران را داریم، گفت: ۳۰۰ هکتار برای کارکردهای مختلف ازجمله پارکینگ و بازگشایی معابر پیش‌بینی‌شده که هنوز محقق نشده است.

عصرانه خبری شهرهای ایران در دوم آبان‌ماه

پارکینگ طبقاتی طالقانی اهواز مقاوم‌سازی می‌شود

پرویز حسینی، معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز با اشاره به انجام مقاوم‌سازی پارکینگ طبقاتی طالقانی، گفت: این پروژه تا پایان سال قابل بهره‌برداری خواهد بود.

اجرای ۲.۵ میلیون مترمربع عملیات آسفالت در اهواز تا پایان امسال

حمید دغاغله، رئیس کمیسیون عمران شورای شهر اهواز با اشاره به اجرای یک میلیون و ۵۰۰ هزار مترمربع آسفالت در این شهرستان گفت: در تلاش هستیم این میزان را به ۲.۵ میلیون مترمربع تا پایان امسال برسانیم.

نمایشگاه کاریکاتور «کودکان غزه» برگزار می‌شود

محمدعلی چوبینی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز گفت: اولین مسابقه و نمایشگاه بین‌المللی کاریکاتور کودکان غزه برگزار می‌شود.

کد خبر 698643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.