شهدا نمادی از اراده ملت در مقابل تهاجم‌های خارجی هستند

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان با بیان اینکه شهدا، به‌عنوان الگویی برای نسل‌های آینده و نمادی از شور و اراده ملت در مقابل تهاجم‌های خارجی و دشمنان داخلی، در تاریخ ماندگار شدند، گفت: قدردانی از خانواده شهدا و ایثارگران برای مسئولان یک افتخار و فرصتی مغتنم و موجب تجدید روحیه خدمت به ملت است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وحید مهدویان در دیدار با اعضای خانواده شهدای دوران دفاع مقدس که در معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان شاغل هستند، اظهار کرد: خانواده شهدا و ایثارگران نماد صبر، استقامت، قدرت روحی و جسمی، ایثار و تلاش بی‌وقفه برای مسئولان و موجب تجدید روحیه برای خدمت به ملت است.

وی افزود: شهدا، اسوه شجاعت، ایثار و پایبندی به ارزش‌های انسانی و ملی هستند که با فدا کردن جان خود، از کشور و مردم دفاع کردند و عاقبت به خیر شدند.

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان اضافه کرد: شهدا، به‌عنوان الگویی برای نسل‌های آینده و نمادی از شور و اراده ملت در مقابل تهاجم‌های خارجی و دشمنان داخلی، در تاریخ ماندگار شده‌اند که قدردانی از خانواده شهدا و ایثارگران برای مسئولان یک افتخار و فرصتی مغتنم و موجب تجدید روحیه برای خدمت به ملت است.

شهدا نمادی از اراده ملت در مقابل تهاجم‌های خارجی هستند

وی خاطرنشان کرد: خانواده شهدا و ایثارگران مقام والایی در پیشگاه خداوند متعال دارند، چراکه با اهدای بهترین عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور کار بزرگ و عظیمی را انجام داده‌اند.

مهدویان افزود: باید ارزش‌هایی که خانواده شهدا در راه دفاع از کشور و مردم به ارمغان آورده‌اند، حفظ شود و نسل‌های آینده نیز از این ارزش‌ها آگاه شوند.

وی تصریح کرد: موظف هستیم که یاد شهدا را جاودان نگه داریم و با حفاظت از آثار و خاطرات آن‌ها و احترام به خانواده‌هایشان، برای ماندگاری ارزش‌هایی که به آن دلیل جان خود را فدا کردند، تلاش کنیم.

به گزارش ایمنا، «حجت‌الاسلام غلامرضا باقری» امام جماعت معاونت شهرسازی و «مزروعی» مسئول امور بانوان شهرداری اصفهان نیز در این دیدار به ‏بیان سجایای اخلاقی و خاطراتی از این شهدای والامقام پرداختند.

کد خبر 698634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.