توسعه محلات کم‌برخوردار اردبیل در دستور کار مدیریت شهری است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: عمل به وعده‌هایی که در خصوص توسعه محلات کم‌برخوردار انجام شده است، همچنان ادامه‌دار خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بهزاد عباس‌پور امروز _سه‌شنبه دوم آبان‌ماه_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وعده داده شده به شهروندان نسبت به توسعه محلات کم‌برخوردار همچنان ادامه خواهد داشت و در راستای عمل به تحقق وعده‌ها برای توسعه مناطق محروم و کم‌برخوردار، پارک شش هکتاری میراشرف افتتاح و تقدیم مردم شد.

وی افزود: با پیگیری اعضای شورای اسلامی شهر با تلاش‌های شهردار اردبیل و به منظور توسعه سرانه فضای سبز، پارک شش هکتاری میراشرف در محله میراشرف طی چهار ماه اجرا و امروز با حضور اهالی محله افتتاح شد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل خاطرنشان کرد: این پارک با امکانات ورزش‌های محله‌ای به بهره‌برداری رسید تا بار دیگر ثابت شود که اعضای شورا و شهرداری نگاه توسعه‌ای یکسان و بدون تبعیض به مناطق مختلف شهر دارند.

وی اضافه کرد: با توجه به تراکم بالای جمعیت در این محدوده، توسعه فضای سبز و ایجاد پارک در این منطقه ضروری بود که خادمان مردم در شورا و شهرداری به این مهم جامه عمل پوشاندند.

عباس‌پور تصریح کرد: توزیع متوازن خدمات در سطح شهر، ایجاد فضایی برای گذراندن اوقات فراغت شهروندان و ارتقای نشاط و سلامتی موجب افزایش سرانه فضای سبز و مهم‌تر از همه توجه بیشتر به محلات کم برخوردار می‌شود و از اهداف احداث این بوستان است.

وی به نقش بوستان‌های شهری و خدمات ارائه شده در این بوستان‌ها اشاره کرد و ادامه داد: مسیر تندرستی، فضای بازی کودکان سایت ورزشی همچون والیبال، بسکتبال، فوتسال، چمن مصنوعی، پارکینگ با ظرفیت ۲۰۰ دستگاه خودرو، ست‌های ورزشی و نصب مبلمان شهری از امکانات این بوستان شش هکتاری است.

کد خبر 698584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.