بهره‌برداری از ۵ پروژه نیمه‌تمام ورزشی در شهرستان سمیرم

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سمیرم گفت: انتظار می‌رود با بهره‌برداری از پنج پروژه نیمه‌تمام، سرانه ورزشی این شهرستان از رشد قابل توجهی برخوردار شود.

سجاد سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: اداره ورزش و جوانان شهرستان سمیرم دارای بیش از ۱۳ مکان ورزشی سرپوشیده و روباز است که ۲۰ درصد آن‌ها سرپوشیده و ۳۰ درصد سرباز است، در مجموع ۰/۵ مترمربع سرانه ورزشی این شهرستان با جمعیتی حدود ۷۴ هزار نفر است.

وی افزود: انتظار می‌رود با به بهره‌برداری از پنج پروژه نیمه‌تمام، سرانه ورزشی این شهرستان از رشد قابل توجهی برخوردار شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سمیرم خاطرنشان کرد: پروژه‌های ورزشی چمن طبیعی و پیست دو و میدانی ورزشگاه شهید صابری، چمن مصنوعی علی‌آباد سیور، گرموک رهیز، کمه، ونک و تعویض کف‌پوش سالن ورزشی شهدای پادنا، تکمیل فنس‌کشی و دیوارکشی چمن مصنوعی مجتمع ورزشی شهید فلسفی ابتدای سال ۱۴۰۲ آغاز شده است، فاز نخست این طرح‌ها نزدیک به ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در حال اتمام است.

وی اضافه کرد: فاز دوم این پروژه‌ها نیز به زودی آغاز خواهد شد و با خریداری چمن تا پایان سال جاری، این مکان‌ها به بهره‌برداری خواهد رسید.

سلیمانی تاکید کرد: فعالیت جوانان در بیشتر رشته‌های ورزشی مشهود است، اما فعالیت بیشتر در ورزش‌های رزمی، تکواندو، کاراته، ووشو، دفاع شخصی، کیک بوکسینگ ورزش‌های توپی همچون فوتبال، والیبال، فوتسال، هاکی و بدمینتون توسط جوانان در شهرستان قابل مشاهده است.

وی تصریح کرد: تعداد ۴۰ کارگاه آموزشی در حوزه‌های مختلف برگزار می‌شود و تاکنون پنج جلسه ستاد سامانه امور جوانان و پنج جلسه کمیته تخصصی ستاد امور جوانان با موضوع ازدواج، خانواده، اوقات فراغت و موضوعات مرتبط برگزار شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سمیرم ادامه داد: شهرستان سمیرم در حوزه ورزش دارای استعدادهای بالقوه ورزشی و نیازمند توجه ویژه مسئولان است، هرگاه به استعداد جوانان شهرستان سمیرم در رشته‌های مختلف ورزشی توجه شده است، آن‌ها در ابعاد جهانی، آسیایی و کشوری حرفی برای گفتن داشته‌اند.

کد خبر 698537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.