بازدید معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان از خبرگزاری ایمنا

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان امروز (سه‌شنبه) ضمن بازدید از تحریریه خبرگزاری ایمنا، با مدیرمسئول این خبرگزاری دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وحید مهدویان، معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان امروز _سه‌شنبه دوم آبان‌ماه_ طی بازدید از خبرگزاری ایمنا، با محسن آنالویی، مدیرمسئول این خبرگزاری دیدار و بر افزایش تعاملات رسانه‌ای تاکید کرد.

بازدید معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان از خبرگزاری ایمنا

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان در قالب این بازدید گزارشی از برنامه‌ها، مسائل و دغدغه‌ها و عملکرد این معاونت ارائه کرد.

بازدید معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان از خبرگزاری ایمنا

به گزارش ایمنا، معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان گنجینه‌ای مملو از متخصصان و کارشناسان توانمند است که توانسته در ارتباطی مؤثر با جامعه علمی و کارشناسی شهر اصفهان و کشور ایران اسلامی منشأ خدماتی بزرگ و ارزشمند باشد؛ گزافه نیست که این معاونت را مغز متفکر شهرداری نامیده‌اند، چراکه افق آینده، دورنما و جهت‌گیری شهر و شهرداری از این مغز متفکر نشئت می‌گیرد. از بررسی، طراحی و تصویب پروژه‌های عمرانی گرفته تا طرح‌های تفصیلی و ضوابط ساخت و ساز همگی در این معاونت تهیه و تدوین می‌شود.

تشکیلات سازمانی این معاونت شامل اداره کل نظارت بر اجرای ضوابط شهرسازی، اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای، مدیریت برنامه‌ریزی، طراحی و توسعه شهری و مدیریت کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ است.

کد خبر 698525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.