اجرای دیوارنگاره در ۲.۷ کیلومتر از دیوارهای مسجد مقدس جمکران

مدیر منطقه پنج شهرداری قم با تاکید بر اینکه ۲.۷ کیلومتر از دیوارهای مسجد مقدس جمکران با هزینه‌ ۱۲ میلیارد ریال سیمان‌کاری شده است، گفت: دیوارنگاره‌های مرتبط با مهدویت در این مکان مقدس اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا رحیمی امروز – سه‌شنبه دوم آبان ماه- در دیدار شهردار قم با تولیت مسجد مقدس جمکران، با اشاره به برگزاری جلساتی مستمر و منظم با محوریت مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: از هم‌اکنون به‌صورت هر ۱۵ روز یک بار جلسات منظمی با محوریت نیمه شعبان در مجموعه شهرداری قم به‌منظور مدیریت بهتر و آمادگی کامل برای برگزاری جشن‌های نیمه شعبان برگزار خواهد شد.

وی از ساماندهی و تکمیل ۲۰ متر از خیابان ظهور که داخل محدوده شهری است تا نیمه شعبان خبر داد و افزود: ۴۵ متر خارج محدوده نیز با آنکه شهرداری مسئولیتی در آن نداشته ولی به‌صورت موقت به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم از انعقاد حدود ۶۰ میلیارد تومان توافقنامه با مسجد مقدس جمکران طی چند ماه اخیر برای امور زیربنایی و خدماتی خبر داد و خاطرنشان کرد: پیمانکاری برای ساماندهی ۱۰۰ چشمه سرویس بهداشتی اطراف مسجد جمکران تعیین شده است و پروژه به‌زودی آغاز خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه ۲.۷ کیلومتر از دیوارهای مسجد مقدس جمکران با هزینه ۱۲ میلیارد ریال سیمان‌کاری شده است، گفت: دیوارنگاره‌های مرتبط با مهدویت توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری طراحی و در این مکان مقدس اجرایی می‌شود.

رحیمی از تملک ۱۷ ملک در مسیر اجرای پروژه خیابان شهید حاج رضایی خبر داد و افزود: با بازگشایی این خیابان تغییرات محسوسی در داخل بافت روستای جمکران ایجاد خواهد شد.

کد خبر 698510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.