تغییرات گسترده در سازمان تعزیرات حکومتی

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: سازمان تعزیرات با رویکرد تحول‌گرایانه حضور میدانی مؤثر بر بازار و نظارت مستمر بر شبکه توزیع کالای اساسی را در اولویت کاری خود قرار داده است.

به گزارش  ایمنا، احمد اصانلو امروز _دوشنبه یکم آبان ماه_ در سفر به استان مرکزی و بازدید سرزده از شعب اداره‌کل تعزیرات حکومتی اراک اظهار کرد: برای رسیدگی دقیق و سریع به مشکلات شهروندان و پرونده‌ها بهره‌گیری از ظرفیت جوانان الزامی است.

وی بر افزایش شعب رسیدگی و تجدیدنظر تاکید کرد و افزود: پاسخ دقیق و سریع به مطالبات شهروندان و افزایش رضایتمندی آن‌ها رویکرد اصلی تعزیرات حکومتی است.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور گفت: روند رسیدگی به پرونده‌ها باید با سرعت و دقت انجام شود و در خدمت‌رسانی به شهروندان نباید از هیچ کوششی دریغ شود.

وی افزود: رویکرد اصلی این سازمان این است که با درنظر گرفتن اختیارات قانونی بیشترین تعامل و هم‌افزایی را با شهروندان داشته باشد.

اصانلو ادامه داد: رویکرد سازمان حکومتی همانند دستگاه قضائی، حضور در شعبه برای بررسی و پیگیری پرونده‌ها نیست.

وی تصریح کرد: این سازمان با رویکرد تحول‌گرایانه حضور میدانی مؤثر بر بازار و نظارت مستمر بر شبکه توزیع کالای اساسی را در اولویت کاری خود قرار داده است.

معاون وزیر دادگستری پس از بازدید از شعب اداره‌کل تعزیرات استان مرکزی، با مراجعان شعب تعزیرات و کارمندان هم دیدار داشت و از نزدیک در جریان مسائل، مشکلات و مطالبات آن‌ها قرار گرفت.

کد خبر 698465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.