رشد ۳۸ درصدی پروژه‌های ورزشی در لرستان/ تکمیل ۵۲ طرح در دستور کار قرار دارد

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به رشد ۳۸ درصدی پروژه‌های ورزشی استان لرستان گفت: با تکمیل ۵۲ طرح ورزشی لرستان دو سانتی متر به سرانه ورزشی لرستان اضافه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آرش قیاسیان مدیرکل ورزش و جوانان لرستان امروز _دوشنبه یکم آبان‌ماه_ در نشست با خبرنگاران به مناسبت هفته تربیت بدنی اظهار کرد: ۵۲ پروژه ورزشی لرستان با یک‌هزار و ۳۱۰ میلیارد ریال اعتبار در دستور کار قرار دارد که در صورت تکمیل این پروژه‌ها ۲ سانتی‌متر به سرانه ورزشی لرستان افزوده خواهد شد.

وی افزود: در حوزه عمرانی این اداره کل ۵۲ پروژه بزرگ و کوچک را در دستور کار دارد که با تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌ها ۶۶ هزار متر مربع به سرانه ورزشی لرستان اضافه و ۲۷ پروژه ورزشی را تا پایان سال ۱۴۰۲ به اتمام می‌رسانیم.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به رشد ۳۸ درصدی پروژه‌های ورزشی استان خاطرنشان کرد: اجرا و اتمام طرح‌های ورزشگاه پنج هزار نفری بروجرد، ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد، پیست اسکی شهرستان الیگودرز، استخر شهرستان چگنی و همچنین چندین ورزشگاه و طرح دیگر از جمله طرح‌های در دست اجرا است.

وی تصریح کرد: سال گذشته ۱۳ میزبانی و امسال تاکنون هفت میزبانی مسابقات رشته‌های مختلف ورزشی در استان برگزار شده است که بزرگترین میزبانی مربوط به هیئت کاراته بود و یک ورزشکار استان نیز به تیم ملی معرفی شد.

قیاسیان با اشاره به برنامه دولت سیزدهم برای حمایت از زوج‌های جوان تاکید کرد: امسال ۲۸ هزار نفر در لرستان برای دریافت تسهیلات ازدواج ثبت‌نام کردند و هم‌اکنون هفت هزار نفر در صف انتظار هستند.

وی ادامه داد: ۳۰۰۷ برنامه ملی و استانی ذیل کنگره ۶ هزار و ۵۵۵ شهید لرستان انجام شده است و این کنگره در ششم آبان ماه برگزار می‌شود.

کد خبر 698461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.