آمار ثبت نام نهایی داوطلبان نمایندگی مجلس استان از ۱۶۰ نفر گذشت

رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه از ثبت نام قطعی ۱۶۲ داوطلب نمایندگی در استان برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی شعبانی روز دوشنبه _ اول آبان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تا پایان روز گذشته (۳۰ مهر) و با گذشت چهار روز از شروع ثبت نام قطعی داوطلبان، ۱۶۲ نفر در استان ثبت نام خود را قطعی کرده‌اند.

وی گفت: در روز اول ثبت نام قطعی از کاندیداها ۳۰ نفر، روز دوم ۱۷ نفر، روز سوم ۵۵ نفر و روز چهارم ۶۰ نفر ثبت نام خود را قطعی کرده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه افزود: در این مهلت یک هفته‌ای، داوطلبانی که در مرحله پیش ثبت نام کُد رهگیری دریافت کرده‌اند می‌توانند ثبت نام خود را برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی قطعی کنند.

وی با اشاره به پیش ثبت نام ۱۰۶۵ نفر در استان کرمانشاه گفت: افرادی که کُد رهگیری دریافت کرده‌اند، می‌توانند در ثبت نام نهایی شرکت کنند.

شعبانی با بیان اینکه شروع ثبت نام قطعی داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از ۲۷ مهرماه آغاز شده، گفت: مهلت ثبت نام تا ساعت ۱۸ روز سوم آبان ماه ادامه دارد.

وی گفت: عمده کاندیداها ثبت نام خود را به روزهای آخر موکول می‌کنند و پیش بینی می‌شود در دو روز پایانی تعداد ثبت نام کاندیداها به اوج خود برسد.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با تاکید بر عدم تمدید مهلت ثبت نام قطعی از داوطلبان، از آنها خواست تا هرچه سریع‌تر ثبت نام خود را قطعی کرده و آن را به روزها و ساعات پایانی موکول نکنند.

کد خبر 698426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.