ارتش جمهوری اسلامی الهی است

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه و امام جمعه کرمانشاه گفت: ارتش جمهوری اسلامی الهی و اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر سلیمان طاهری فرمانده قرارگاه منطقه غرب ارتش به همراه سرهنگ خلبان رحیم عینی فرمانده هوانیروز کرمانشاه و جمعی از امیران و فرماندهان ارتش امروز دوشنبه _ اول آبانماه با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه دیدار کردند.

حجت الاسلام حبیب الله غفوری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در این دیدار ضمن خیر مقدم به امیران و فرماندهان ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ارتش الهی است و دژ مستحکم کشور ماست.

امام جمعه کرمانشاه گفت: دشمن با اساس اسلام مخالف است و چون ایران پرچمدار اسلام در دنیا است، امروز دشمن با تمام توان به جنگ ما آمده اما به حمدالله با اقتدار نیروهای نظامی، دشمن جرأت کوچک‌ترین تعرضی به خاک مقدس ایران اسلامی را ندارد.

وی در ادامه بیان داشت امروز بحمدالله ارتش جمهوری اسلامی در زمینه‌های مختلف از جمله عرصه فناوری و دست یابی به تجهیزات مدرن و تعمیرات ادوات نظامی به پیشرفت‌های بسیار بزرگی دست پیدا کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ادامه داد: وجه تمایز ارتش مقدس جمهوری اسلام با سایر ارتش‌های جهان، عقیده و دیانت و انگیزه الهی است که در قلوب فرد فرد فرماندهان و پرسنل ارتش جمهوری اسلامی نهفته است و این انگیزه الهی سرمایه بزرگی است که با هیچ سلاحی در دنیا قابل مقایسه نیست.

کد خبر 698423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.