افزایش ۴۰ درصدی مستمری مددجویان کردستانی در سال جاری

مدیرکل کمیته امداد کردستان گفت: امسال در مجموع ۴۰ درصد مستمری و کمک معیشت مددجویان کمیته امداد استان کردستان افزایش یافته است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، رضا طوسی با بیان اینکه پرداخت کمک معیشت و مستمری ماهیانه بخش کوچکی از خدمات این نهاد به خانواده‌های تحت حمایت است، اظهار کرد: میزان دریافتی مستمری و کمک معیشت مددجویان ۲۰ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: این مبلغ در ابتدای امسال ۲۰ درصد افزایش یافت و در شش ماهه دوم سال نیز ۲۰ درصد دیگر افزایش داشت که در مجموع امسال ۴۰ درصد افزایش مستمری و کمک معیشت مددجویان را داشته‌ایم.

مدیرکل کمیته امداد کردستان تصریح کرد: مبلغ افزایشی همزمان با مستمری مهر ماه و با پرداخت ما به التفاوت شهریور ماه به حساب سرپرستان خانوار تحت حمایت این نهاد در تاریخ ۲۹ مهرماه واریز شد.

وی ادامه داد: هم اکنون مددجویان یک نفره ۷۷۰ هزار تومان، دو نفره یک میلیون و ۹۰ هزار تومان، سه نفره یک میلیون و ۵۲۵ هزار تومان، چهار نفره یک میلیون و ۹۶۰ هزار تومان و پنج نفره دو میلیون و ۴۰۹ هزار تومان دریافت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون ۱۶۰ هزار نفر، در قالب ۷۰ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان کردستان هستند و در بخش‌های مختلفی به آنها خدمات ارائه می‌شود.

کد خبر 698416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.