محموله ۳۹ میلیارد ریالی قاچاق توقیف شد

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از توقیف یک محموله شامل انواع کالای قاچاق به ارزش ۳۹ میلیارد ریال در بازرسی از یک دستگاه کامیونت در شهرضا خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار محمدرضا هاشمی‌فر اظهار کرد: مأموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا به همراه مأموران یگان تکاوری فرماندهی انتظامی استان، حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی کامیونت که از استان‌های جنوبی به سمت اصفهان در حرکت بود مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از انجام هماهنگی‌های قضائی از خودروی مذکور بازرسی کردند و در نتیجه این عملیات یک دستگاه یخچال، ۸۰ بسته پودر نیروزا و ۳ هزار و ۵۷۰ سیگار الکترونیکی کشف و ارزش این محموله توسط کارشناسان مربوطه ۳۹ میلیارد ریال برآورد شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه راننده خودرو بدون هرگونه مدارک معتبر گمرکی و مجوزهای قانونی برای محموله خود بود و آن‌ها را به صورت قاچاق تهیه کرده بود، تصریح کرد: در این راستا راننده دستگیر و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

کد خبر 698375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.