رسیدگی و بررسی ۵ پرونده در کمیته نظارتی منطقه ۱۳ اصفهان

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری جلسات کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر اصفهان در این منطقه گفت: این جلسه با حضور اعضای شورای اسلامی شهر برگزار و به ۵ مورد از پرونده‌های مطرح شده شهروندان رسیدگی شد.

جواد کشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره جلسه کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر اصفهان که در منطقه ۱۳ شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: جلسه این ماه با حضور مجید نادرالاصلی، سید امیر سامع و ابوالفضل قربانی از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان برگزار و به ۵ مورد از پرونده‌های مطرح شده شهروندان رسیدگی شد.

وی افزود: در مدیریت منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان بنا داریم در حد امکان پرونده‌ها با طی روال عادی و رعایت سرعت و دقت در منطقه رسیدگی شود و نیاز به ارجاع این موارد به کمیته نظارتی نباشد که با تلاش همکاران در منطقه روند ارجاع پرونده‌ها به کمیته نظارتی کاهش یافته و رضایت شهروندان منطقه را به همراه داشته است.

رسیدگی و بررسی ۵ پرونده در کمیته نظارتی منطقه ۱۳ اصفهان

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان یادآور شد: جلسات کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر اصفهان به صورت مستمر در مناطق پانزده‌گانه شهرداری این کلان‌شهر برگزار می‌شود و در این جلسات پرونده‌هایی که نیاز به دستور مقام‌های بالاتر در مدیریت شهری دارد، بررسی و دستورات لازم جهت اقدام بر اساس ضوابط و قوانین موجود برای آن‌ها صادر شود.

کد خبر 698363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.