دپوی ۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندرعباس

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف دپوی ۵۰ هزار لیتر سوخت خارج از شبکه قانونی توزیع خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس هرمزگان، سردار علی‌اکبر جاویدان اظهار کرد: در اجرای طرح محله محور و مبارزه با قاچاق سوخت مأموران انتظامی پاسگاه جلابی طی اشراف اطلاعاتی از دپوی مقادیر زیادی سوخت قاچاق واقع در یکی از روستاهای شهرستان بندرعباس مطلع که موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی فرماندهی بندرعباس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی پاسگاه جلابی با همکاری مأموران یگان امداد، کلانتری ۱۲ و چندین پاسگاه انتظامی شهرستان بندرعباس پس از انجام تحقیقات نامحسوس و حصول اطمینان از دپوی سوخت در محل مذکور طی بازرسی از محل ۵۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق خارج از شبکه قانونی توزیع را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه ارزش سوخت کشف شده توسط کارشناسان ۱۵ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: در این رابطه پیگیری جهت دستگیری متهمان در دستور کار قرار دارد.

سردار جاویدان در پایان تصریح کرد: مبارزه جدی با قاچاق کالا و سوخت جزو اولویت‌های اصلی پلیس بوده است و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه دپو یا قاچاق کالا و سوخت مراتب را به پلیس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

کد خبر 698362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.