کارگروه ویژه باغ غدیر در منطقه ۴ اصفهان تشکیل شد

مدیر منطقه چهار شهرداری اصفهان از تشکیل کارگروه ویژه باغ غدیر خبر داد و گفت: سعی داریم فاصله بین نام باغ غدیر و محتوای پارک را کمتر کنیم.

محسن زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به وجود باغ غدیر در منطقه چهار شهرداری اصفهان، مدیریت این منطقه نگاه ویژه به موضوع غدیر دارد و با تشکیل کارگروه ویژه درصدد برنامه‌ریزی برای ساماندهی باغ با محوریت غدیر هستیم.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع، نخستین جلسه این کارگروه با حضور معاونان فرهنگی، خدمات شهری و زیباسازی، نمایندگان معاونت برنامه‌ریزی، مسئولان و کارشناسان حوزه‌های مختلف در سالن جلسات باغ غدیر تشکیل شد.

مدیر منطقه چهار شهرداری اصفهان با بیان اینکه در مجموعه باغ غدیر تاکنون فعالیت ویژه محتوایی و معرفتی در حوزه موضوع غدیر شکل نگرفته و بیشتر در قالب یک پارک بزرگ شهری محصور بوده است، گفت: سعی داریم تا این فاصله بین نام باغ غدیر و محتوای پارک را کمتر کنیم، لذا در این جلسه مقرر شد کارگروه‌هایی به‌صورت تخصصی با حضور کارشناسان حوزه‌های مختلف تشکیل شود و مواردی از قبیل ایجاد مسیر ولایت، استفاده از ویدئو مپینگ با موضوع غدیر، ایجاد سازه‌ها و طراحی سر در اصلی و پیشنهادهای دیگر بررسی شود تا با مصوب شدن آن‌ها کارهای ماندگار و درخور واقعه غدیر در سطح باغ انجام شود.

وی تصریح کرد: تمام تلاش ما این است در کنار برنامه‌های فرهنگی و تفریحی رویدادی، با ایجاد المان‌های حجمی و سازه‌های ماندگار در راستای گسترش فرهنگ غدیر و نمایش هرچه بیشتر این واقعه، حس نام غدیر را در این فضا ملموس‌تر و هرچند کوچک، اما دین خود را به امیرالمومنین علی (ع) ادا کنیم.

کد خبر 698317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.