برگزاری مراسم تجلیل از کشتی‌گیران مدال‌آور با حضور وزیر ورزش + عکس

وزیر ورزش و جوانان در مراسم تجلیل از کشتی‌گیران مدال‌آور حاضر شد.

به گزارش ایمنا، مراسم تقدیر از مدال‌آوران کشتی ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی از ساعت ۱۰ صبح امروز با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان برگزار شد. وزیر ورزش قبل از ورود به سالن همراه با دبیر بر سر مزار یکی از شهدای گمنام رفتند.

* علیرضا دبیر در ابتدای این مراسم فاجعه انسانی غزه را محکوم و اعلام کرد امیدوار است محور مقاومت در روزهای آینده درس خوبی به صهیونیست‌ها بدهد. ابراهیم جوادی، منصور برزگر، رحیم علی‌آبادی، محسن فرح‌وشی، محسن کاوه، صادق گودرزی، غلامرضا محمدی، علیرضا رضایی و اکبر فلاح از پیشکسوتان کشتی در مراسم حضور داشتند.

* پس از حضور یزدانی، علیرضا دبیر اعلام کرد که داماد آمد و همه به افتخار او دست زدند. محمدرضا گرایی، ملی‌پوش فرنگی کشورمان هم در مراسم غایب بود.

* پژمان درستکار نیز با تأخیر به سالن آمد.

* پس از صحبت‌های علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی، بزرگان کشتی کشورمان به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

* منصور برزگر، پیشکسوت کشتی آزاد کشورمان گفت: خوشحالم از الان با وجود اینکه خیلی دیر شده است، به فکر المپیک هستید. البته ما هیچ‌وقت برخلاف کل دنیا المپیکی فکر نمی‌کنیم، زیرا آن‌ها پس از المپیک برای ۴ سال بعد فکر می‌کنند.

مراسم تجلیل از کشتی‌گیران| از حضور با تاخیر یزدانی تا توصیه پیشکسوتان برای المپیک

* ابراهیم جوادی، دیگر پیشکسوت کشتی در مراسم امروز اظهار کرد: ما هیچ‌وقت با برنامه جلو نرفتیم. من با وجود ۴ طلای جهان، مدال طلای المپیک ندارم و ای کاش آن‌ها را نداشتم، اما طلای المپیک داشتم. البته ناگفته نماند یک برنز دارم و قهرمان المپیک را هم ۸ بر ۲ بردم. شما جوانان هم چشم روی هم بگذارید، ۱۰ سال می‌گذرد. از الان فکر المپیک باشید و بیشتر توجه کنید. به قبل و بعد کاری نداریم، اما امیدواریم با سربلندی از المپیک بازگردید. وقتی با مدال بازگردید، همه در جامعه خوشحال می‌شوند. امیدوارم با موفقیت بازگردید.

* رحیم علی‌آبادی هم توصیه‌هایی به کشتی‌گیران داشت و ادامه داد: مدال‌های شما پویایی و لذت بردن جامعه را نشان می‌دهد، اما نباید از آن سوءاستفاده شود. نظر من این است که کمیته المپیک، فدراسیون و وزارت ورزش آورده‌ای برای این قهرمان‌ها داشته باشند. سال‌ها در مسابقات جهانی، آسیایی و المپیک مدال گرفتم اما حقوقم با آن برنامه ورزشی نمی‌خواند. مجبور بودم روزها کار و شب‌ها ورزش کنم. اکنون می‌بینم وقتی قهرمانان ما پس از مدال‌گرفتن به تهران می‌آیند، برای یک عده فقط پدر و مادرشان به فرودگاه می‌روند و برای برخی دیگر صف‌های ۱۰ کیلومتری بسته می‌شود. امیدوارم به قهرمانان بیشتر محبت شود.

کد خبر 698284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.