اصناف برای صدور پروانه با شهرداری هماهنگ باشند

فرماندار سمنان گفت: اتحادیه اصناف برای صدور پروانه کسب ملزم به اخذ مجوز از شهرداری‌ها هستند و نظارت و بازرسی‌های دقیق بر بازار و رصد قیمت‌ها باید به صورت مداوم انجام گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد بهرامی امروز _دوشنبه یکم آبان‌ماه_ در سیزدهمین نشست کارگروه تنظیم بازار و کمیته اقدام مشترک شهرستان سمنان، اظهار کرد: اتحادیه اصناف برای صدور پروانه کسب ملزم به اخذ مجوز از شهرداری‌ها هستند.

وی با تاکید بر حفظ حقوق مصرف‌کنندگان و ممانعت از افزایش غیرقانونی قیمت‌ها، کم‌فروشی و دیگر تخلفات افزود: نظارت و بازرسی‌های دقیق بر بازار و رصد قیمت‌ها باید به‌صورت مداوم انجام گیرد.

فرماندار سمنان با اشاره به شرایط اقتصادی موجود و اجرایی کردن طرح ساماندهی وانت‌بارها در شهرستان سمنان با استفاده از ظرفیت بازارگاه‌ها در مدت زمان مقرر خاطرنشان کرد: نوسانات قیمت بازار باید در تهیه و توزیع کالاهای اساسی مردم انجام و دقت بیشتری توسط اعضای کارگروه تنظیم بازار اعمال شود.

بهرامی تصریح کرد: برای حفظ حقوق مصرف‌کنندگان و ممانعت از افزایش غیرقانونی قیمت‌ها، کم‌فروشی و دیگر تخلفات توسط برخی افراد فرصت‌طلب، انجام گشت‌های مستمر و حضور همیشگی بازرسان در سطح بازار علاوه بر افزایش اعتماد عمومی، موجب جلوگیری از قانون‌گریزی و تخلف عده‌ای سودجو خواهد شد.

به گزارش ایمنا، این نشست با حضور مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان، اعضای ستاد تنظیم بازار و کمیته اقدام مشترک شهرستان سمنان به ریاست فرماندار با محوریت بررسی وضعیت بازار و برنامه‌ریزی تأمین و توزیع اقلام اساسی و اتخاذ تدابیر لازم در راستای کنترل بازار در محل سالن جلسات فرمانداری سمنان برگزار شد.

کد خبر 698232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.