نوسازی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی تقاطع‌های سطح شهر قزوین

شهردار قزوین گفت: نوسازی، بهسازی و اصلاح هرگونه نقص فنی در چراغ‌های راهنمایی و رانندگی تقاطع‌های سطح شهر همواره در برنامه کاری اکیپ تعمیر و نگهداری این سازمان قرار دارد.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای افزایش ضریب ایمنی جایگاه CNG سازمان تاکسیرانی قزوین، پس از بازدید بازرسان سازمان ملی استاندارد از جایگاه CNG جمهوری و دریافت گزارش این بازرسان، نسبت به رفع ایرادات نازل‌ها، دیسپنسرها، شلنگ‌ها، سیستم ایمنی و نشتی‌های جزئی در این جایگاه اقدام و گواهی استاندارد آن دریافت شد.

وی از ایمن‌سازی مسیر جاده بهشت فاطمه (س) قزوین خبر داد و افزود: با هدف ارتقای سطح ایمنی تردد و کاهش سوانح ناشی از نبود علائم و ملزومات ترافیکی، مسیر جاده بهشت فاطمه (س) مجهز به علائم، تابلوها و ملزومات ترافیکی جدید شد.

شهردار قزوین از نصب رمپ با شیب استاندارد در ورودی‌های بهشت حسینی و بهشت صدر به منظور تردد معلولان و جانبازان خبر داد و خاطرنشان کرد: نرده‌های جانبی رمپ‌ها با هدف تسهیل در تردد معلولان و جانبازان با ویلچر رنگ‌آمیزی شد.

صباغی اضافه کرد: جانمایی ریل‌های بتنی مخصوص مخازن زباله در سطح شهر توسط عوامل اجرایی ایستگاه شماره پنج خدمات مدیریت پسماند شهرداری با هدف پیشگیری از سرقت ریل‌های فلزی، سهولت در نظافت و کاهش هزینه اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با هدف بهبود ایمن‌سازی عبور و مرور و کاهش تصادفات، نصب تابلوهای حاشیه‌نما در مسیر تردد جاده اسماعیل‌آباد انجام شده است، ادامه داد: شبرنگ تابلوها موجب می‌شود کاربران ترافیکی نیوجرسی‌ها و جاده را به‌درستی ببینند و تردد ایمنی داشته باشند.

شهردار قزوین از نوسازی و بهسازی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی تقاطع نادری خبر داد و افزود: به منظور جلوگیری از بروز هرگونه اختلال در کارکرد چراغ‌های راهنمایی و رانندگی، نوسازی و بهسازی تقاطع نادری با ۲۲۰ متر کابل انجام شد.

صباغی ادامه داد: نوسازی، بهسازی و اصلاح هرگونه نقص فنی در چراغ‌های راهنمایی و رانندگی تقاطع‌های سطح شهر همواره در برنامه کاری اکیپ تعمیر و نگهداری این سازمان قرار دارد.

وی از روکش آسفالت خیابان راه‌آهن و معابر فرعی زندی‌پور واقع در منطقه یک شهرداری به منظور تسهیل در عبور و مرور و رفاه حال شهروندان خبر داد و اظهار کرد: عملیات روکش آسفالت این مسیرها به مساحت سه هزار و ۳۰۰ متر مربع در حال انجام است.

شهردار قزوین تاکید کرد: با توجه به اینکه تسهیل در عبور و مرور شهروندان در سطح شهر یکی از مهم‌ترین وظایف شهرداری است، چهار هزار و ۵۰۰ متر مربع از معابر مدرس، مطهری شرقی، رودخانه و فرعی نخست چهارباغ در منطقه ناصرآباد روکش آسفالت می‌شود.

کد خبر 698198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.