راه‌اندازی بازار عرضه میوه در فریدون‌شهر/ نصب تجهیزات ترافیکی با همکاری پلیس راهور شهرستان

شهردار فریدونشهر گفت: پس از هماهنگی اتاق اصناف شهرستان با میوه‌فروشی‌ها به‌منظور عرضه مستقیم انواع میوه‌جات با کیفیت به نرخ پایین، عرضه میوه در محل سابق ترمینال روستایی شهر انجام می‌شود.

ابراهیم باتوانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، از احداث شبکه روشنایی معابر محله‌های زیر دانشگاه و محله شهید فخری‌زاده پس از شش سال خبر داد و اظهار کرد: با توجه به مراجعه شهروندان این محلات به شهرداری مبنی بر اجرای برق‌رسانی، با پیگیری‌هایی که با مدیریت برق شهرستان انجام دادیم، اکنون با توسعه امکانات زیربنایی و روبنایی شاهد اجرای روشنایی معابر این محلات هستیم.

وی از راه‌اندازی بازار عرضه میوه در فریدون‌شهر خبر داد و افزود: پس از هماهنگی اتاق اصناف شهرستان با میوه‌فروشی‌ها به‌منظور عرضه مستقیم انواع میوه‌جات با کیفیت و به نرخ پایین، از سه‌شنبه، دوم آبان‌ماه عرضه میوه در محل سابق ترمینال روستایی واقع در انتهای بلوار پاسداران انجام خواهد شد.

شهردار فریدون‌شهر اضافه کرد: عملیات جدول‌گذاری بلوار و میدان ورودی شرقی به فریدون‌شهر در مساحت ۳۴۰۰ متر مربع با پیش‌بینی دو میلیارد تومان اعتبار آغاز شده و تاکنون ۷۰ درصد پیشرفت داشته است.

باتوانی اضافه کرد: با کاهش دما، بارش برف و باران، جاده‌های شهر لغزنده می‌شوند؛ بنابراین به منظور آمادگی برای گذران زمستانی ایمن در مرحله نخست تجهیزات ترافیکی به ارزش بیش از چهار میلیارد ریال خریداری و با همکاری پلیس راهور شهرستان در جاده‌ها نصب شد.

وی با بیان اینکه فاز نخست احداث ژئوپارک در ضلع شمال‌غربی پارک معلم با همکاری اداره میراث فرهنگی شهرستان آغاز شده است، گفت: امسال بیش از دو هزار اصله نهال در پارک معلم غرس شده که حدود ۵۰۰ اصله آن چنار و سایر آن‌ها از نوع درختان و درختچه‌های مقاوم به کم‌آبی و بومی منطقه است.

کد خبر 698189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.