قزوین میزبان جشنواره ملی الگوهای تدریس برتر شد

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: با تصویب شورای آموزش و پرورش استان شهر قزوین میزبان جشنواره ملی الگوهای تدریس برتر یا همان جشنواره شهیدکاظمی آشتیانی شد.

عباس کاظمی در حاشیه برپایی جلسه شورای آموزش و پرورش استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یکی از موارد مطروحه در این جلسه برگزاری جشنواره شهیدکاظمی آشتیانی است که با تصویب شورای آموزش و پرورش استان شهر قزوین میزبان جشنواره ملی الگوهای تدریس برتر یا همان جشنواره شهیدکاظمی آشتیانی شد.

وی اضافه کرد: برگزاری این جشنواره فرصتی برای منعکس کردن ظرفیت‌های استان قزوین به ویژه در حوزه گردشگری است و وقتی هم میزبان بازی پیکان-پرسپولیس شدیم، بعد سرپرست تیم پرسپولیس ابراز تمایل کرد که بازی‌های بعدی این تیم هم در قزوین برگزار شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین با بیان اینکه رئیس دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره)، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و شهردار قزوین همکاری تام و تمام خود را برای برگزاری این جشنواره اعلام کرده‌اند و حتماً از برگزاری این جشنواره استقبال می‌کنیم.

وی با اشاره به طرح پروژه‌های نیمه‌تمام آموزشی استان، گفت: نگاه استاندار قزوین این است که تکمیل این پروژه‌ها در اولویت باشد و به ما هم نوید دادند که وضعیت تزریق اعتبارات در نیمه دوم سال بهتر می‌شود.

کاظمی با بیان اینکه از محل مولدسازی دارایی‌های دولتی و همچنین بودجه‌های استانی و ملی اتفاقات خوبی برای استان می‌افتد، افزود: در حوزه زیرساخت‌های ورزشی خاص حوزه آموزش و پرورش یک فقر تاریخی و ضعف جدی داریم که با اقدامات خوب ۲ سال گذشته اتفاقات خوبی رقم خورده و ۴ پروژه مهم ورزش دانش‌آموزی همین امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: در ضمن استخر دانش‌آموزی ۹ دی با حضور استاندار قزوین افتتاح خواهیم کرد و افتتاح این استخر را معطل حضور میهمانان ملی نمی‌کنیم.

کاظمی با اشاره به کمبود مدارس سمپاد در استان قزوین تصریح کرد: در استان زنجان که ۱۵۰ هزار نفر جمعیت آن از استان ما کمتر است، تعداد مدارس سمپاد از ما بیشتر است و برای توسعه مدارس سمپاد و استعدادهای درخشان پیشنهاد ما این است که شور کارشناسی بیشتری صورت گیرد و هم از لحاظ فنی و زیرساختی باید برای واکاوی این حوزه بیشتر وقت بگذاریم.

کد خبر 698171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.