توسعه عادلانه زیرساخت‌های ورزشی در گیلان در اولویت قرار گیرد

استاندار گیلان گفت: تقویت هیات‌های ورزشی، توجه به مقوله مهم جوانان و توسعه عادلانه زیرساخت‌ها و امکانات ورزش در اولویت اداره کل ورزش و جوانان گیلان باشد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی استانداری گیلان، اسدالله عباسی امروز یکشنبه سی‌ام مهرماه در دیدار برنا فیروزی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان و مسئولان ورزش گیلان اظهار کرد: گیلان با داشتن ظرفیت‌های فراوان در حوزه ورزش و جوانان، نخبگان، جوانان مستعد، قهرمانان و پهلوانان، در عرصه‌های مختلف ملی و بین المللی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

وی افزود: اکنون دولت سیزدهم در حوزه ورزش و جوانان اقدامات خوبی را به صورت عادلانه در نقاط مختلف شهری و روستایی انجام داده است و این اقدامات همچنان ادامه دارد.

نماینده عالی دولت در گیلان خاطرنشان کرد: متولیان و مسئولان ورزش نماد و الگویی برای پرداختن به مقوله ورزش در گیلان باشند و در گسترش ورزش در هر دو بخش همگانی و قهرمانی بیش از پیش تلاش کنند.

عباسی تصریح کرد: گیلان با توجه به داشتن تیم‌های فوتبال متعدد و پرطرفدار، باید زمین‌های ورزشی مناسبی در اختیار داشته باشد تا شاهد موفقیت بیشتر تیم‌های ورزشی باشیم.

وی گفت: متولیان ورزش گیلان برای توسعه ورزش و اماکن ورزشی عمومی در شهر و روستا تلاش کنند تا شاهد گسترش ورزش در هر دو بخش همگانی و قهرمانی در گیلان باشیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان در این دیدار اظهار کرد: نقش استانداری به خصوص شخص استاندار در توسعه ورزش گیلان بسیار پررنگ است.

برنا فیروزی افزود: کار در استانداری سخت است زیرا باید در همه ابعاد و مسائل مختلف فعالیت داشته باشد اما در گیلان شاهدیم که استاندار به مسائل ورزش اهمیت خاصی قائل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با پشتیبانی استانداری و کمک و مساعدت وزارت ورزش، شاهد پیشرفت روزافزون ورزش گیلان در همه ابعاد باشیم.

کد خبر 698169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.