تلاش می‌کنیم نتیجه‌ای کسب کنیم که در شان نساجی باشد / آمار نشان می‌دهد سبک بازی‌مان چیست

سرمربی تیم فوتبال نساجی ایران گفت: بازی سختی داریم اما تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم تا چیزی که شایسته نساجی و هوادارانش است ارائه داده و با امتیاز از بازی خارج شویم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدمهدی رحمتی در کنفرانس‌خبری پیش از دیدار تیم فوتبال نساجی ایران در برابر نوبهار ازبکستان در چارچوب هفته سوم مرحله گروهی لیگ‌قهرمانان آسیا اظهار کرد: با یکی از بهترین تیم‌های گروه بازی داریم. آن‌ها به لحاظ فیزیکی و دوندگی خیلی خوب‌اند و کیفیت خوبی دارند و توانستند چهار امتیاز در دو بازی کسب کنند. بازی سختی داریم اما تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم تا چیزی که شایسته نساجی و هوادارانش است ارائه داده و با امتیاز از بازی خارج شویم.

وی افزود: تیم خیلی خوبی هستیم، همان‌طور که در دو بازی قبل نشان دادیم فوتبال خوبی بازی می‌کنیم. مصمم هستیم فردا یک بازی خوب، قوی و محکم از خود نشان دهیم. فوتبال در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر دو مقوله جدا از همدیگر است. فرق ما با نوبهار این است که نوبهار در هفته بیست‌وسوم لیگ ازبکستان است و ما در هفته ششم قرار داریم. تیمی هستیم که دست‌خوش تغییرات زیادی شده و بازیکنان جوان زیادی به ما اضافه شدند و مطمئناً تا هفته بیست‌وسوم به جایگاه بهتری می‌رسیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی ایران خاطرنشان کرد: فردا در انتهای بازی آمار نشان می‌دهد که ما تیم تدافعی هستیم یا نوبهار اینگونه بازی می‌کند. فوتبال بر این پایه خلق شده که به تیم حریف موقعیت گل ندهید و موقعیت گل ایجاد کنید. بعد از چندین سال حضورم در رده‌های مختلف تیم ملی ایران، به ازبکستان تبریک می‌گویم که پیشرفت خوبی هم به لحاظ زیرساختی و هم فنی در فوتبال داشتند.

در ادامه کنفرانس‌خبری، سعید بیگی، بازیکن تیم فوتبال نساجی ایران گفت: هفته‌های اخیر از بدشانسی نتیجه نگرفتیم اما ما فوتبال خوبی ارائه می‌دهیم. به‌دنبال این هستیم یک بازی خوبی انجام دهیم و با دست پر برگردیم تا دل هواداران را شاد کنیم.

کد خبر 698165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.