سید عباسی: با تیم ناقص بازی کردیم + فیلم

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: تمرینات تیم دیر شروع شد تیم به آمادگی لازم نرسیده بود همچنین بابک فیازی و آرمان صالحی به علت کسالت در تیم حضور نداشتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز - یکشنبه ۳۰ مهرماه- تیم والیبال گیتی‌پسند اصفهان در سالن مخابرات از ساعت ۱۶:۲۰ در اولین بازی از فصل جدید لیگ برتر والیبال میزبان تیم شهرداری ارومیه بود. تیم گیتی پسند اصفهان در حضور تماشاگران پرشور خود با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید.

جهانگیر سید عباسی سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه پس از این دیدار در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تمرینات تیم دیر شروع شد تیم به آمادگی لازم نرسیده بود همچنین بابک فیازی و آرمان صالحی به علت کسالت در تیم حضور نداشتند و تیم نتوانست با آمادگی وارد بازی شود؛ تلاش می‌کنیم در بازی‌های پیش رو با هماهنگی بیشتر و خطای کمتر بازی کنیم، خطای زیادی در بازی داشتیم، تلاش می‌کنیم با هماهنگی بیشتر در بازی‌های بعدی و خطای کمتر در بازی‌ها نتایج خوبی کسب کنیم؛ مجبور به تغییرات شدیم و هنوز به هماهنگی لازم را نرسیدیم، باید زمان بگذرد تا شرایط بهتری پیدا می‌کنیم و تغییراتی در تیم خود به وجود بیاوریم، تا نتایج بهتری کسب کنیم.

کد خبر 698158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.