پیشرفت ۲۰ درصدی اجرای فیبر نوری قابل قبول نیست

رییس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان گفت: پیشرفت ۲۰ درصدی برای پروژه‌ای که باید در آبان ماه سال گذشته به اتمام می‌رسید قابل قبول نیست.

به گزارش ایمنا، مهدی حیدری با اشاره به موضوع بررسی عملکرد شهرداری در خصوص اجرای پروژه فیبر نوری مورد نیاز، اظهار کرد: این پروژه کمتر از ۲۰ درصد پیشرفت داشته و قرار بر اتمام آن تا پایان آبان ماه سال گذشته بود که به دلایلی محقق نشد.

وی با تأکید بر اینکه در بحث اجرای فیبر نوری، اساساً سرمایه‌گذاری کار خوبی است، گفت: شهرداری نیز در این پروژه آورده‌ای داشته و قرار بر بهره‌مندی از منافع قرارداد از تاریخ تعیین‌شده در آبان ماه سال گذشته بوده که به دلیل عدم اتمام پروژه محقق نشده است.

رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان بیان کرد: شرکت به تعهد خود در اتمام پروژه در زمان مقرر عمل نکرده و باید تدابیری برای جبران خسارت به شهرداری اندیشیده شود تا بیش از این اتمام آن به تعویق نیافتد.

حیدری با بیان اینکه پیشرفت ۲۰ درصدی برای پروژه‌ای که باید در آبان ماه سال گذشته به اتمام می‌رسید قابل قبول نیست، افزود: اجرای فیبر نوری، زیرساخت فناوری شهر و نه فقط شهرداری است و باید این مهم مورد توجه قرار گرفته و کار هر چه سریع‌تر انجام شود.

منبع: مهر

کد خبر 698143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.