نیروی انتظامی باید مظهر اقتدار و عطوفت در جامعه باشد

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه در زمینه اجتماعی نیروی انتظامی کار دشواری دارد، گفت: نیروی انتظامی باید مظهر اقتدار و عطوفت در جامعه باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام حبیب غفوری امروز_ یکشنبه، سی‌ام مهرماه_ در دیدار با سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده کل انتظامی کشور و سردار حاجیان فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای فراجا اظهار کرد: این شهادت‌ها نشان دهنده میزان فداکاری و ازخودگذشتگی این عزیزان است.

وی افزود: در عرصه فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی نیاز به هماهنگی و هم‌افزایی بیشتری بین دستگاه‌های دست‌اندرکار امور فرهنگی و اجتماعی با نیروی انتظامی داریم و اگر این چنین باشد کار مجموعه نیروی انتظامی بسیار روان‌تر و بهتر انجام خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: استان کرمانشاه به واسطه مرزی بودن از اهمیت بالایی برخوردار است و دشمنان نظام در آن سوی مرزها تمام تلاش خود را در جهت برهم زدن امنیت کشور خواهند کرد و در چنین شرایطی نیروهای نظامی و انتظامی باید با اقتدار کامل وارد صحنه شوند تا دشمن را ناامید کنند همانگونه که در عرصه دفاع مقدس دشمن را ناامید کردیم.

وی ادامه داد: در زمینه اجتماعی نیز نیروی انتظامی کار دشواری دارد زیرا باید با اقتدا به مولای متقیان امام علی (ع)، عطوفت و اقتدار را توأمان در کنار یکدیگر داشته باشد و بحمدالله این وجه در مجموعه فراجا کاملاً مشهود است.

کد خبر 698120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.