شهرداری ارومیه به نیازهای مردم و نقاط کم‌برخوردار توجه دارد

فرماندار ارومیه گفت: توجه به مناطق کم‌برخوردار، اولویت‌دادن به نیازهای مردم و جذب اعتبارات از جمله سه ویژگی مثبت شهرداری ارومیه است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، غلامحسین عماری امروز _یکشنبه سی‌ام مهرماه_ در مراسم افتتاح پروژه دوربرگردان غیرهمسطح المهدی با اشاره به عملکرد مثبت شهرداری ارومیه، به سه شاخص عملکردی متمایز این دوره از مدیریت شهری با دوره‌های قبل اشاره کرد.

وی افزود: اولین مورد، اولویت‌دادن به نیازهای مردم در شهر ارومیه بوده و در این راستا شهرداری نیازهای اولویت‌دار را احصا و به ترتیب اجرایی می‌کند که پروژه دوربرگردان المهدی نمونه آن است.

فرماندار ارومیه با بیان اینکه دومین شاخص توجه به نقاط کم‌برخوردار است، گفت: بادکی، کوی سالار و کوی شهید دین‌پرست از جمله مناطقی هستند که شهرداری به جد در این مناطق فعال بوده و خدمات ارائه می‌دهد.

عماری توجه به جذب اعتبارات شهرداری را سومین شاخص عملکرد مثبت مدیریت شهری خواند و ادامه داد: شهردار و شورای شهر با رایزنی‌های متعدد بخشی از اعتباراتی را که شهرداری در سنوات گذشته نتوانسته بود اخذ کند، جذب کرده و ردیف‌های اعتباراتی مختلفی برای شهرداری ایجاد کردند تا خدمات ویژه به شهروندان ارائه شود.

کد خبر 698119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.