تسهیلات پلیس اصفهان برای انجام خدمت سربازی به مشمولان غایب

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از ارائه تسهیلات ویژه به مشمولان غایب در صورت انجام خدمت سربازی در این فرماندهی خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ مهرداد پناهپوریان اظهار کرد: با تدابیر صورت گرفته امکان انجام خدمت مقدس سربازی در استان اصفهان برای تمام مشمولان غایبی که غیبت اولیه آن‌ها از سه سال تجاوز کرده، فراهم شده است.

وی افزود: این دسته از مشمولان در صورت تمایل به انجام خدمت در فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران افزون بر خدمت در استان اصفهان در صورت حسن اخلاق و رفتار و حسن انجام وظیفه در طول دوران خدمت، بخشی از اضافه‌خدمت سنواتی آن‌ها مورد بخشش قرار خواهد گرفت.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: مشمولانی که مدت غیبت اولیه آن‌ها در زمان صلح از یک سال تجاوز کند، در صورت دستگیری فراری محسوب می‌شوند و به مرجع قضائی معرفی خواهند شد و مجازات قانونی برای آن‌ها منظور خواهد شد.

وی ادامه داد: البته این دسته از مشمولان اگر خود را جهت انجام خدمت معرفی کنند، ضمن بخشش بخشی از اضافه‌خدمت سنواتی آن‌ها از مجازات مندرج در قانون معاف خواهند بود.

سرهنگ پناهپوریان در خصوص حقوق سربازان وظیفه گفت: با تلاش‌های صورت گرفته در سال ۱۴۰۱ حداقل پرداختی به سربازان وظیفه منطبق با ماده ۴۹ قانون خدمت وظیفه عمومی است و شاهد افزایش چشمگیری در حقوق سربازان وظیفه نسبت به سال‌های قبل هستیم و باز هم احتمال دارد تا افزایش‌های حقوق سربازان را شاهد باشیم.

کد خبر 698077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.