توقیف لاستیک‌های ۱۸ میلیاردی قاچاق

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف ۹۳۰ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش ۱۸ میلیارد ریال در عملیات ماموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار محمدرضا هاشمی‌فر اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در ادامه برنامه‌ها و طرح‌های خود، در پی کسب خبری مبنی بر اینکه تعداد زیادی لاستیک خودروی سواری در یکی از انبارهای شهر اصفهان انباشته شده موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع، طی هماهنگی با مرجع قضائی به همراه نماینده اداره صنعت، معدن و تجارت از انبار مذکور بازرسی و در نتیجه ۹۳۰ حلقه لاستیک دولتی مربوط به خودروهای سواری را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه ارزش لاستیک‌های مکشوفه برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ۱۸ میلیارد یال برآورد شده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه موجودی این انبار در سامانه انبارهای اداره صنعت، معدن و تجارت ثبت نشده بود براساس قانون مشمول جرم قاچاق شده و تمام لاستیک‌ها با حکم مرجع قضائی توقیف شدند.

وی با اشاره به شناسایی مالک اصلی لاستیک‌ها و معرفی وی به مرجع قضائی، گفت: عده‌ای از افراد سودجو و فرصت‌طلب با قاچاق و احتکار لاستیک باعث بروز اختلال در عرضه این کالا و ایجاد مشکلات عدیده برای رانندگان شدند که در این خصوص ضمن هشدار به این افراد در خصوص برخورد قانونی با آنها از شهروندان می‌خواهیم هرگونه اطلاعاتی در این خصوص را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

کد خبر 698070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.