توقیف تراکتورهای بدون علائم هشداردهنده در آذربایجان‌غربی

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: توقیف تراکتورهای بدون پلاک و علائم هشداردهنده به منظور پیشگیری از تصادفات اجرایی در سراسر استان از ششم آبان‌ماه اجرایی خواهد شد.

سرهنگ حیدر بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف برخورد با خودروهای متخلف در آذربایجان‌غربی خبر داد و اظهار کرد: در این راستا توقیف تراکتورهای بدون پلاک و علائم هشداردهنده توسط پلیس در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه توقیف تراکتورهای بدون پلاک و علائم هشدار دهنده به منظور پیشگیری از تصادفات اجرایی می‌شود، افزود: از مالکان تراکتورها درخواست می‌کنیم نسبت به نصب پلاک، علائم و تجهیزات بازدارنده اقدام کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی ادامه داد: ناهمگونی سرعت تراکتورها با سایر وسایل نقلیه و غیر منتظره بودن حضور آن‌ها در سطح سواره‌رو برای رانندگان جاده‌ای، برخورداری از سیستم روشنایی مناسب، علائم و تجهیزات بازدارنده برای اطلاع و هوشیاری سایر رانندگان به ویژه در شب موجب افزایش سطح خطر و کاهش ضریب ایمنی در جاده‌ها می‌شود.

وی تصریح کرد: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با رانندگان هنجارشکن در جامعه، طرح ارتقای امنیت اجتماعی از روز شنبه ششم آبان‌ماه با هدف برخورد با خودروهای بدون پلاک، هنجارشکن، خودروهای تغییر وضعیت یافته، دارای نقص فنی و شوتی و به منظور کاهش جرایم رانندگی با اقتدار کامل در سطح استان اجرا خواهد شد.

کد خبر 698063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.