کمبود فرصت‌های شغلی در گچساران

فرماندار شهرستان گچساران گفت: وجود صنایع و مهاجرپذیری، باعث بالا رفتن نرخ بیکاری در این شهرستان شده‌ است.

به گزارش خبرنگار، ایمنا، روانبخش دیهیم خوب امروز _یکشنبه سی مهرماه_ در نشست اشتغال شهرستان گچساران اظهار کرد: شهرستان گچساران با وجود پتانسیل‌ها، منابع و صنایع، متأسفانه تعداد بیکاری آن در سطح کشور جزو بالاترین آمارها است.

وی با بیان اینکه وجود صنایع در گچساران باعث شده تا این شهرستان مهاجرپذیر شود و آمار بیکاری آن نیز بالا رود، افزود: اشتغال جوانان گچسارانی برای همه ما مسئولان امر مهم و ضروری است و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

فرماندار شهرستان گچساران، با اشاره به اینکه بانک‌ها در راستای پرداخت تسهیلات افرادی که به آن‌ها معرفی می‌شوند اقدامات لازم را انجام دهند، خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود بانک‌ها با در نظر گرفتن قانون برای ضمانت‌نامه‌ها خیلی سخت‌گیری انجام ندهند.

وی با اشاره به اینکه قانونمندی خوب است، افزود: در برخی موارد متقاضیان از بانک‌ها شاکی هستند که برای دریافت ۱۰ میلیون تومان وام از ما دو ضامن درخواست کرده‌اند.

دیهیم خوب، خطاب به مدیران بانک‌ها تاکید کرد: همان‌گونه که سال‌های گذشته عنوان شد، تسهیلات باید به کسانی که مستحق و واجد شرایط هستند پرداخت شود تا آن‌ها بتوانند برای خود و افراد دیگر اشتغال‌زایی ایجاد کنند.

کد خبر 698047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.