بهره‌برداری از ۳۰ هزار میلیارد تومان پروژه در سفر رئیس‌جمهور به کردستان

معاون توسعه مدیریت و منابع‌ انسانی استاندار کردستان گفت: بیش از ۳۰ هزار میلیارد تومان پروژه در سفر قریب‌الوقوع رئیس‌جمهور به استان کردستان به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالله رشیدی‌پور امروز _یکشنبه سی‌ام مهرماه_ در همایش بزرگ استاندارد که در مجتمع فرهنگی فجر شهر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: استان کردستان به واسطه موهبت‌های خدادادی دارای ظرفیت‌های بی‌نظیری است و علاوه بر این، دو مرز باشماق مریوان و سیرانبند بانه نیز بر رونق استان افزوده است.

وی افزود: امروز مدیریت عالی استان تلاش مضاعفی را برای به اتمام رساندن پروژه‌های نیمه‌کاره در پیش گرفته و این مسئله در دو سال گذشته با افزایش دو برابری اعتبارات پروژه‌های عمرانی مشهود بوده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان ادامه داد: یکی از پروژه‌های استان، ساختمان انتقال خون بوده که از سال ۱۳۹۱ عملیات ساخت آن شروع شده بود و تا سال ۱۴۰۰ فقط ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشت که امروز به بیش از ۸۷ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است و تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی اضافه کرد: پروژه راه‌آهن نیز به عنوان یکی دیگر از پروژه‌های اساسی و مهم استان، از سال ۱۳۸۶ عملیات اجرایی ساخت آن آغاز شده بود که با توجه به تزریق چندین برابری اعتبارات طی دو سال گذشته در حال تکمیل شدن است و در سفر رئیس‌جمهور به کردستان به بهره‌برداری خواهد رسید.

رشیدی‌پور گفت: در مجموع بیش از ۳۰ هزار میلیارد تومان پروژه در سفر قریب‌الوقوع رئیس‌جمهور به استان کردستان به بهره‌برداری می‌رسد که نشان‌دهنده یک حرکت همه‌جانبه برای توسعه و آبادانی استان است.

وی به تولیدکنندگان استان توصیه کرد که ملزومات استاندارد را قبل از ورود خود اداره استاندارد رعایت کنند تا محصولات آن‌ها توان صادرات و رقابت در بازارهای بین‌المللی را داشته باشد.

کد خبر 698033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.