صهیونیست جنایت‌کار حد و مرز انسانی را جابه‌جا کرده است

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان با بیان اینکه صهیونیست جنایت‌کار حد و مرز انسانی را جابه‌جا کرده است، گفت: رژیم صهیونیستی فقط خود را بشر می‌داند، آن‌ها از کدام بشر و کدام دوستی صحبت می‌کنند؟ آیا کودکان و زنان فلسطینی بشر نیستند؟ آن‌ها بیمارستان را به خاک و خون کشیدند، آیا این بشردوستی است؟

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدنوید متقی امروز _یکشنبه سی‌ام مهرماه_ در اجتماع بزرگ امدادگران، داوطلبان و جوانان جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان، کادر درمان و سلامت جامعه پزشکان و پرستاران و گروه‌های مختلف مردم در محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به امدادگران و غیرنظامیان فلسطین اظهار کرد: اصول هفت‌گانه صلیب سرخ از جمله بی‌غرضی، استقلال، خدمت داوطلبانه، بشردوستی و یگانگی باید دوباره یادآوری شود.

صهیونیست جنایتکار حد و مرز انسانی را جابه‌جا کرده است

وی ادامه داد: مسلمانان سال‌ها است که در معرض غرض‌ورزی‌های صهیونیست‌ها قرار دارند و از بدو شکل‌گیری صهیونیست غرض‌ورزی به آئین و زندگی مسلمانان شروع شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان با بیان اینکه استقلال مردم فلسطین نادیده گرفته شده است، تصریح کرد: آیا برای فلسطینیان استقلالی وجود دارد؟ آن‌هایی که برای بیرون آمدن از خانه و رفتن سر کار و ازدواج و تحصیل باید اجازه بگیرند و در بند رژیم صهیونیستی هستند.

صهیونیست جنایتکار حد و مرز انسانی را جابه‌جا کرده است

وی با اشاره به خدمت داوطلبانه نهضت بین‌المللی صلیب سرخ و هلال‌احمر افزود: هدف نهضت، محافظت از جان و سلامتی نوع بشر و تضمین کرامت آن است. نهضت درک متقابل، دوستی، همکاری و صلح پایدار را میان ملت‌ها رواج می‌دهد.

متقی با بیان اینکه صهیونیست جنایت‌کار حد و مرز انسانی را جابه‌جا کرده است، گفت: رژیم صهیونیستی فقط خود را بشر می‌داند، آن‌ها از کدام بشر و کدام دوستی صحبت می‌کنند؟ آیا کودکان و زنان فلسطینی بشر نیستند؟ آن‌ها بیمارستان را به خاک و خون کشیدند، آیا این بشردوستی است؟

صهیونیست جنایتکار حد و مرز انسانی را جابه‌جا کرده است

وی اضافه کرد: همه ما می‌خواهیم به مردم غزه و زنان و کودکان فلسطینی کمک کنیم، همه جمعیت‌ها در نهضت بین‌المللی صلیب سرخ و هلال‌احمر از موقعیت یکسان برخوردارند و مسئولیت‌ها و وظایف یکسانی را در کمک به یکدیگر دارند، در ایران همه برای اعزام به غزه اعلام آمادگی کردند و این بسیج برای اعزام آماده است.

صهیونیست جنایتکار حد و مرز انسانی را جابه‌جا کرده است

کد خبر 697979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.