افزایش نظارت بر عملکرد پلیس ساختمان‌ در شهرداری ارومیه

رئیس کمیسیون نظارت، شفافیت و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: در راستای جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز، نظارت بر عملکرد نیروهای پیشگیری و پلیس ساختمان‌های مناطق افزایش پیدا می‌کند و جدی گرفته می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، گلشن نوروزی امروز _یکشنبه سی‌ام مهرماه_ در جلسه کمیسیون نظارت، شفافیت و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن محکوم کردن جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی بر ملت فلسطین و غزه اظهار کرد: کشتار مسلمانان و نسل‌کشی مردم مظلوم فلسطین و غزه در برابر چشم نهادهای حقوق بشری غیرقابل قبول است.

وی افزود: به عنوان امت اسلامی نسبت به ظلم و ستم بر مسلمانان تحت ظلم و ستم در هیچ سرزمینی ساکت نخواهیم نشست.

رئیس کمیسیون نظارت، شفافیت و هوشمندسازی و دبیر دوم شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به ساخت‌وسازهای غیرمجاز در سطح شهر خاطرنشان کرد: ساخت‌وساز غیرمجاز به یک معضل بزرگ برای شهرداری‌های کل کشور مبدل شده است و شهر ارومیه نیز از این امر مستثنی نیست.

نوروزی ادامه داد: ساخت‌وساز غیرمجاز به یک دغدغه در مدیریت شهری تبدیل شده است و بخشی از تلاش کمیسیون نظارت، شفافیت و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر ارومیه نظارت در راستای پیشگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز خواهد بود.

وی اضافه کرد: در راستای جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز، نظارت بر عملکرد نیروهای پیشگیری و پلیس ساختمان‌های مناطق افزایش و جدی گرفته می‌شود.

نوروزی تصریح کرد: سامانه شکایت مردمی باید آمادگی و هماهنگی لازم را به صورت شبانه‌روزی حفظ کند و بدون تردید با پیش‌بینی‌های ذکر شده، اعتماد به حوزه ساخت‌وساز بازخواهد گشت.

دبیر دوم شورای اسلامی شهر ارومیه با اعلام تشکیل کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر ارومیه، از راه‌اندازی کمیته رسیدگی به مشکلات بانوان شاغل در شهرداری خبر داد و گفت: در راستای حفظ جایگاه شغلی، سلامت زنان، حمایت و رسیدگی به مشکلات آن‌ها و حمایت از امنیت شغلی این قشر از جامعه، کمیته‌ای متشکل از بانوان فعال و مسئولیت‌پذیر برای رسیدگی به مشکلات بانوان شهرداری ارومیه ایجاد خواهد شد.

کد خبر 697976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.