سطح مسابقات آسیایی بالاتر از این نمی‌شد / توانستم رکورد ۲۰۰ متر انفرادی را بزنم

شناگر تیم ملی گفت: سطح مسابقات آسیایی بالاتر از این نمی‌شد و قهرمانان جهان و قهرمانان المپیک در این تورنمنت حضور داشتند که نشان‌دهنده این است که رشته شنا برای کشورهای آسیایی حائز اهمیت است.

متین سهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره عملکرد خود در بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار کرد: سطح مسابقات آسیایی بالاتر از این نمی‌شد و قهرمانان جهان و قهرمانان المپیک در این تورنمنت حضور داشتند که نشان‌دهنده این است که رشته شنا برای کشورهای آسیایی حائز اهمیت است.

وی افزود: توانستم رکورد ۲۰۰ متر مختلط انفرادی را بزنم البته هدف اصلی بنده فینال بود که با فاصله خیلی کم از حریفان خود محقق نشد اما توانستم رکورد ملی را بزنم، البته تلاش خود را کردم تا رکورد ۲۰۰ متر آزاد را نیز بزنم که متأسفانه نشد.

شناگر تیم ملی ادامه داد: دو ماه دیگر در رده سنی آسیا در کشور فیلیپین مسابقه داریم، امیدوارم بتوانیم آنجا مدال‌های خوش‌رنگی کسب کنیم.

وی خاطرنشان کرد: نیاز به حمایت داریم و اگر حمایت‌ها بیشتر شود می‌توانیم نتایج بهتری کسب کنیم متأسفانه از رشته شنا حمایت‌های لازم نمی‌شود و آن طور که باید به این ورزش بها داده نمی‌شود.

سهران تصریح کرد: کشور چین ۱۵ درصد مدال‌های طلای خود را در شنا کسب کرد و در کل ۶۰ مدال را در این ورزش از آنِ خود کرد و نشان‌دهنده این است که کشور چین برای این رشته سرمایه‌گذاری می‌کند.

شناگر تیم ملی در خصوص همکاری با باشگاه شنای اریس اصفهان تصریح کرد: تمرینات من زیر نظر مربی باشگاه اریس انجام می‌شود و این باشگاه یکی از معدود مکان‌هایی است که از شناگران حمایت می‌کند.

کد خبر 697972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.