سود سهام بورس کالای ایران در ۶ ماه نخست ۱۴۰۲

شرکت بورس کالای ایران در شش‌ماهه نخست ۱۴۰۲، به سود خالص ۴۲۷ میلیارد تومانی دست یافته است که رشد ۵۹ درصدی را به ثبت رسانده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شرکت بورس کالای ایران در شش ماهه سال جاری توانسته است به درآمد عملیاتی ۴۷۳ میلیارد تومانی دست پیدا کند که نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد ۷۰ درصدی همراه بوده است، بهای تمام‌شده درآمدهای عملیاتی شرکت برابر با ۶۵ میلیارد تومان بوده است که رشد ۶۰ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل به ثبت رسانده است.

سود ناخالص شرکت بورس کالای ایران برابر با ۴۰۸ میلیارد تومان بوده که رشد ۷۱ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل به ثبت رسانده است، هزینه‌های فروش اداری شرکت برابر با ۵۸ میلیارد بوده که رشد ۹۸ درصدی در این ردیف هزینه‌ای را داشته است، سود عملیاتی شرکت برابر با ۳۰۵ میلیارد بوده که در مجموع این بخش به رشد ۶۸ درصدی دست یافته است.

سایر درآمدهای غیرعملیاتی شرکت برابر با ۱۳۲ میلیارد تومان و سود عملیات در حال تداوم شرکت برابر با ۴۸۳ میلیارد تومان بوده است، هزینه مالیات در سال جاری برابر با ۵۵ میلیارد بوده و در نهایت شرکت به سود خالص ۴۲۷ میلیارد تومانی دست یافته است که رشد ۵۹ درصدی را به ثبت رسانده است.

سود به‌ازای هر برگه سهم برابر با ۳۱ تومان شناسایی شده است، قیمت این نماد روی تابلو در محدوده ۹۲۰ تومان قرار دارد، شناوری برابر با ۹۵ درصد و تعداد سهام این شرکت در سطح ۱۳ میلیارد ۶۰۰ میلیون برگه سهم است.

است.

سود سهام بورس کالای ایران در شش ماهه ۱۴۰۲

این شرکت از اردیبهشت‌ماه تاکنون افت ۵۱ درصدی را به ثبت رسانده است.

کد خبر 697963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.