عدالت آموزشی برای تحصیل کودکان دارای معلولیت لحاظ شود

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج با اشاره به اینکه در امر آموزش باید عدالت رعایت شود، گفت: فراهم کردن زمینه عدالت آموزشی و بهره‌گیری همه دانش‌آموزان از جمله کودکان دارای معلولیت از امکانات متناسب و به‌روز باید در سطح جامعه انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عزت رضایی امروز _یکشنبه سی‌ام مهرماه_ در جلسه هماهنگی برای واگذاری دو هزار مترمربع زمین به اداره آموزش‌وپرورش استثنایی استان کردستان برای ساخت مدرسه کودکان اوتیسم، اظهار کرد: حمایت نسل آینده یکی از وظایف خطیر ماست و این مسئله ایجاب می‌کند که شرایط آموزشی برای تحصیل همگان فراهم شود.

وی افزود: توسعه امر آموزش در جامعه به گفتمان فرهنگی جامعه کمک می‌کند و جامعه‌ای علمی و پویا و سرزنده را شکل می‌دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج با بیان اینکه کمک به توسعه مسائل فرهنگی و آموزشی از جمله مسئولیت‌های اصلی شورای اسلامی شهر سنندج است، ادامه داد: شورای شهر هم در این راستا خود را مکلف می‌داند که پیگیری امور آموزشی دانش‌آموزان را داشته باشد که امیدواریم مورد قبول درگاه حق تعالی و رضایت همشهریان قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه در امر آموزش باید عدالت رعایت شود، تصریح کرد: فراهم کردن زمینه عدالت آموزشی و بهره‌گیری همه دانش‌آموزان از جمله کودکان دارای معلولیت از امکانات متناسب و به‌روز باید در جامعه انجام شود.

عدالت آموزشی برای تحصیل کودکان دارای معلولیت لحاظ شود

به گزارش ایمنا، در پایان این جلسه از سوی منتخبان و معتمدان مردم در پارلمان محلی شورای اسلامی شهر سنندج مقرر شد که ۲ هزار متر مربع زمین به کودکان اوتیسم برای احداث مدرسه اختصاص پیدا کند.

کد خبر 697951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.